Gå til innhold

Korte støt, dype støt

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når man ser på sextips og lignende, er det snakk om korte, langsomme støt for å gi kvinnen orgasme. Vi har visstnok mer følelse like innenfor skjedeåpningen.

Min personlige erfaring er at dette ikke er noe særlig.. Synes nesten ikke man kjenner det (kan hende jeg blir altfor våt). Kanskje vi gjør det feil.

Synes det er deilig med dype, harde støt, og raskt tempo. Men samtidig har jeg aldri vært på langt nær vaginal orgasme med dette.

Andre prater om at det er utilfredstillende når gutter "jukker" på med harde støt langt inn.

Hva er "idealen"? Hvordan synes dere jenter er best?

Har på følelsen at jeg har masse å lære :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er greit med variasjon jeg...alt til sin tid!

Skrevet

Jeg og liker variasjon, er det bare det samme hele tiden blir det ikke noe orgasme på meg. Men litt lett blanding, men liker litt hardere på slutten!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker ikke korte støt, faktisk misliker jeg det sterkt. Aller best liker jeg dype støt, ikke så altfor fort, sånn at jeg kjenner at jeg får hele ham inni meg.

Gjest Gjest_pjusken_*
Skrevet
Jeg liker ikke korte støt, faktisk misliker jeg det sterkt. Aller best liker jeg dype støt, ikke så altfor fort, sånn at jeg kjenner at jeg får hele ham inni meg.

"Aller best liker jeg dype støt, ikke så altfor fort, sånn at jeg kjenner at jeg får hele ham inni meg." Signerer denne jeg også :)

Gjest Gjest
Skrevet

Dype støt, sakte og hardt. jatakk!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på!

Jeg liker støt jeg :sjenert:

Gjest milkyway
Skrevet
Dype støt, sakte og hardt. jatakk!

Oh yes!!! Eller fort og hardt, så jeg får blåmerker på livmora nam nam!!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Gjerne hardt og fort ;) Både dypt og kort :)

Skrevet
Det har jeg aldri tenkt på!

Jeg liker støt jeg :sjenert:

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Mange korte støt etterfulgt av et dypt..... mmmmm.... gjentas mange ganger.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...