Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som følger med på denne serien? Hva synes dere? Hvordan er den i forhold til f.eks. Sex and the city og Desperate housewives?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg og på. Fikk ikke sett første episode :-(

Skrevet

Jeg synes det var OK.

Litt likt S&S i begynnelsen, men innholdet var veldig ulikt etterhvert.

Tror nok jeg liker den....

Skrevet

Har sett de to første episodene og tror definitivt at jeg kommertil å like den!

Gjest Gjest
Skrevet

mye bedre enn desperate housewives, syns jeg. Var litt Sex og singelliv, men samtidig veldig annerledes. Tror jeg kommer til å følge med på den.

Skrevet

Liker den.

Må nok gå litt tid før jeg blir helt vant med den.

Liker DH bedre, S&C liker jeg nok også bedre - dette er en mer voksen utgave av S&C vil jeg si. DH kan ikke sammenlignes med noe ...

Litt synd at de skal sende denne i steden for Hot Shots, som jeg så på og likte, men, de finner vel en ordning etter hvert vil jeg tro.

Skrevet

Jeg var også litt skeptisk til å begynne med, for syns at den ble litt vel lik Sex og Singelliv. Men nå har jeg sett de 7 første episodene og er helt hekta!! Så jeg syns helt klart den er verdt å følge med på :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg synes den var skikkelig kjedelig jeg da, men kanskje det rett og slett bare ikke er helt min type.

Likte Sex and the city, men Desperate housewives kunne jeg ikke fordra.

Gjest Gjest_GJest_*
Skrevet
Jeg synes den var skikkelig kjedelig jeg da, men kanskje det rett og slett bare ikke er helt min type.

Likte Sex and the city, men Desperate housewives kunne jeg ikke fordra.

Dere vet at Cashmere Mafia ble tatt av etter bare en (kort) sesong, og det er ingen planer om å lage en sesong 2?

Skrevet
Dere vet at Cashmere Mafia ble tatt av etter bare en (kort) sesong, og det er ingen planer om å lage en sesong 2?

:sukk:

Skrevet

Oj, det visste jeg ikke nei. Og så jeg som tenkte å begynne å følge med på denne serien siden de fleste i denne tråden har vært så positive. Da tror jeg ikke at jeg gidder likevel, kan ikke fordra serier som blir "hengende i luften" uten noe ordentlig slutt.

Gjest Shayla
Skrevet

Denne serien finnes kun i 7 episoder og den slutter midt i. ABC bestemte at de ikke ville gi serien en sjanse til.

Jeg likte den jeg...

Det samme med womens murder club, kun en sesong.

Skrevet

Nei, så teit!!! Jeg har jo snart sett alle syv episodene..... :sur:

Skrevet

Nå har jeg sett alle....buhuuuuu.... Skulle ikke vært lov til å bare avslutte på den måten!

Gjest Shayla
Skrevet

Litt rart at TV3 har valgt å sende serien når den er ikke er komplett.

Jeg hadde sett alle 7 epiosden lenge før TV3 begynte å sende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...