Gå til innhold

Kysseproblem....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Butterfly_*
Skrevet

Har et lite problem ang kyssing... kan man si til en kjæreste at han kysser dårlig? Han stikker bare tunga langt inn i munnen, så jeg føler jeg nesten blir kvalt! Og den er stiv som en stokk, skulle ønske den var litt mer myk og bevegelig. Hvordan forklare dette på en skånsom måte? Han er alletiders på andre områder, men er nesten sånn at jeg gruer meg til å kysse ham...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Slikt er veldig vanskelig å si fra om! Eksen min kysset også ganske hardt, hvertfall når han ble opphisset. Jeg brukte å si "å, det er så deilig når du kysser meg mykt" når han gjorde det (for å oppmuntre ham, uten å kritisere). Også trekte jeg meg litt tilbake hvis han ble for ivrig og hardhendt. Styrte litt over kyssingen.

Men når vi hadde sex og det var like før han kom, brukte han nesten bestandig å ta et godt tak i meg og kline som faen, hardt og slik at jeg nesten ikke fikk puste. :klø:

Gjest Gjestus
Skrevet
Men når vi hadde sex og det var like før han kom, brukte han nesten bestandig å ta et godt tak i meg og kline som faen, hardt og slik at jeg nesten ikke fikk puste. :klø:

Det er fordi han vil "bruke" deg på en skikkelig måte som tilfredstiller han.. Jeg synes også det er digg, bli litt hardhendt.

Gjest Gjestpest
Skrevet

Var litt på flørtern med en fyr en gang. Måten han kysset på var nok medvirkende til at det ikke ble noe mer. Det var rett og slett som å kysse en ku eller en veldig ivrig hund. Etter litt klinings var jeg våt i halve ansiktet, jeg holdt aldri ut mange sekundene av gangen :P

Det er risikosport å fortelle slikt til noen andre, det kan fort såre. Prøv som noen andre nevnte her heller å oppmuntre og gi ros når han faktisk kysser godt, så kanskje han lærer etterhvert :)

Gjest skorpio
Skrevet

Jeg klina med en fyr en gang som var helt gæren med tunga. Jeg sa bare til han "ta det med ro" og det gjorde han også. Fikk høre det selv en av de første gangene jeg kysset noen. Går an å si det på en hyggelig og humoristisk måte, da bør man tåle å høre det.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er fordi han vil "bruke" deg på en skikkelig måte som tilfredstiller han.. Jeg synes også det er digg, bli litt hardhendt.

Stemmer nok..vi hadde hard sex, likte at han dro meg i håret, og slo meg på rumpa. Men alt med måte, greit å få puste litt også :-D

Skrevet

:ler:

Nå kom jeg og til å tenke på en som jeg har klina med EN gang, ble bare en gang. *grøss*

tunge inn - tunge ut - tunge inn - tunge ut

Som ett stempel, og heeeelt stiv.

Det var jo kjempe godt :eeeh:

Men jeg tror nok at hadde det vært snakk om kjæresten så ville jeg nok og prøvd å hinte frempå at det er deilig når det er det, og heller trekke litt tilbake hvis det hadde blitt for voldsomt.

Hadde hvertfall ikke sagt noe med en gang, men hadde det ikke forbedra seg ville jeg kanskje hinta litt mer med ord. Mannfolk kan være litt trege i oppfattelsen noen ganger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...