Gå til innhold

Nettdating og overivrige menn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror han ville blitt svært glad for at det ikke ble noe møte mellom dere hvis han visste at du legger ut mailene hans på nettet til allmenn bestpottelse.

Pføy!!!

hallo, hvorfor så overrasket? ingenting dette var basert på er ekte.

Den som er med på leken får smake steken..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_student_*
Skrevet

Jeg tror ikke denne mannen er særlig mye å samle på. Virker som en enkel sjel som har en innstilling til livet som neppe vil føre til noe langvarig forhold. Og kommentaren om at man må ha noe å skjule siden man ikke vil treffes er jo en klassiker. Et forsøk på å manipulere folk til å følge hans spilleregler. Bra du gjennomskuet ham trådstarter, og du gjør rett i å stole på magefølelsen. Ingen røyk uten ild. Mange rare menn der ute med helt andre motiver enn de vi håper på at de har. De har lært seg triksene for å manipulere.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror du gjorde rett. De fleste mennene jeg kjenner som er oppegående, ville også vært mer tilbakeholdne på mail. Det kan godt hende at dette var en hyggelig fyr, som bare ikke har snøring på damer og sjekking, men magefølelsen min sier også "nei" her.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror du har gjort det helt rette, TS.

Mannen høres fryktelig manipulerende ut. Han overøser deg med "falske" komplimenter (ikke for å ta fra deg selvtilliten, du kan garantert fortjene alle komplimentene, men han hadde ikke noe grunnlag å gi dem på) for å lokke deg til å møte han. Når du sier det blir for mye og vil roe ned så prøver han seg på hersketeknikker som å antyde at du er umoden, spiller et spill, har noe å skjule osv for å få deg til å gå bort fra din egen avgjørelse. Han høres ut som en kontrollerende skumling, rett og slett.

Og jeg begynner å undres seriøst over om jeg har snakket med samme fyr selv på nett. Enten det, eller så er dette en utbredt metode fra enkelte menn som ikke skyr noen midler for å få det de vil ha. Har hørt nøyaktig de samme ordene og opplevd samme holdningene selv!

Finn deg en normal mann på nett du. Nå er det om å gjøre å legge bort opplevelsen med denne typen. Ikke vær redd for at andre menn ikke er interesserte fordi de ikke kommer med like mange komplimenter. :) Og ikke bli redd dersom du får komplimenter. Det er helt naturlig at man uttrykker at man liker den man prater med, men alt med måte.

Lykke til!

Gjest ts_lurer
Skrevet

Ja, svaret hans sa meg en del om at min avgjørelse nok var helt riktig.

Han forstår ikke min side av saken, og har ingen planer om å sette seg inn i den heller, og da er han ikke noe for meg uansett.

Som jeg skrev til han så er komplimenter hyggelig når man kjenner hverandre, men melding på melding fulle av komplimenter, og ikke bare komplimenter, men komplimenter så overdrevne at det hele ble bare latterlig ønsker ikke jeg å høre før jeg aner hvem som er i andre enden og den i andre enden har grunnlag for uttalelsene sine.

Masseproduserte sjekketriks er jeg nok for gammel til å trives med.

Det blir litt for lett å gjennomskue.

Og da er det vel hans forsvarsmekanisme å prøve å legge skylda på meg, da. Siden sjekketriksene hans ikke fungerte på meg.

Skrevet

Har ikke orket å lese alt, men jeg har også erfart slike menn, og de starter med én gang! Man har ikke før svart på deres første kontakt så er de helt i hundre.

Funker dårlig på meg, jeg mister interessen pronte og har slettet profilen min mer enn ett sted pga slike menn. Klarer bare ikke, jeg blir helt dårlig av det. Får fullstendig angst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...