Gå til innhold

Modum Bad

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har i dag fått time hos Modum Bad på voksenpsykiatrisk poliklinikk..

Noen som har erfaringer fra Modum Bad?

Og hvor i huleste ligger det?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Jeg har meget gode erfaringer med Modum Bad, men det er mest i forhold til døgnavdelingene- ikke poliklinikken.

Modum Bad er et eget lite samfunn, men ikke bli skremt av det.

De har den fremste ekspertisen på behandling av psykiske lidelser og meget hyggelige og vakre omgivelser.

Det skjer mye kulturelt på Badet og, av div. konserter etc.

Du er heldig som har fått plass der.

Lykke til!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det høres bra ut. Fant ut at jeg måtte ta bussen herfra kvart over fem om morgenen for å komme dit i tide :ler: , så jeg får vel smiske litt med samboeren så han kjører meg tenker jeg..

Er litt spent :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner faktisk 3 som jobber på Modum Bad, bl.a. svigermor, et av de hyggeligste og snilleste menneskene jeg kjenner! Tror ikke du trenger grue deg for å dra dit... Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisan!

Jeg er en såkalt ekte Vikschunding!Bor ikke langt unna modum bad. Jeg har selv gått til behandling ved modum bads poliklinikk på grunn av spiseforstyrrelser. De er veldig flinke der oppe, så fortvil ikke.Litt vanskelig å komme i gang, men er du innstilt på å bli bra...er det absolutt verdt det!Vet du hvem du skal til?Vil kanskje ikke ut med det her...Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal til overlege Ingunn Amble..( jeg har kanskje ikke lov til å skrive navnet hennes her?)

Kjenner du til henne?

Ja håper det kan komme noe nyttig ut av undersøkelsen der, og at jeg kan få hjelp med det jeg trenger hjelp til.. :wink:

Bare så synd at det ligger så langt unna. Ihvertfall når man ikke har lappen, men samboeren kunne være med meg, så da kjører vi..Gudsjelov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjenner til henne..Hun skrev ut medisiner til meg i forbindelse med bulimi.Det var ikke henne jeg gikk til samtale hos, men hun er kjent for å være veldig dyktig.Er jo synd hvis du har så lang vei, men blir helsa di bedre er det vært det tross alt.Du kan vel egentlig ikke finne bedre sted..Ikke misforstå,sikkert mange andre fine steder også.Håper det går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja jeg håper virkelig det er verdt det, og at de kan hjelpe meg videre. Så får jeg heller bare finne meg i reiseveien.

Godt å høre at hun har et rykte som veldig dyktig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modum Bad ligger på Vikersund ja' date=' akkurat som Kvinneguiden :-)[/quote']

Kanskje KG er "en del av" Modum Bad :o

Det er nemlig rene terapien å være her inne av og til da........... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er "heldig" som har fått fatt i ekspertisen til Modum bad. De er virkelig flinke, jeg vet om mange som har fått hjelp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleSol

Hei, ikke mobb Vikersund! :D Er vikersunding jeg også :o Eller åmoting da. Hehe. Modum Bad (eller Modum kommune da) ligger mellom Drammen og Hønefoss. Litt over en time fra Oslo.

Har ingen erfaring fra Modum Bad som behandlingssted, men jeg har hørt mye bra om stedet. Og så er det et nydelig sted da ;)

Masse moinger her *skule* Tror ingen vet hvem jeg er 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jasså - er det så mange moinger her? Jeg er også fra Vikersund - og må få sagt at det er viktig å skille mellom Vikersund og Åmot!! ;)

Men Modum Bad er et bra sted. Ikke bare er det vakkert der (faktisk vakrere enn andre steder i bygda...;)) men de har også noe av landets aller beste ekspertise, både på spiseforstyrrelser og andre psykiatriske sykdommer.

Og den legen du nevner er en anerkjent lege, så du er nok i trygge hender!

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Tusen takk for det. Er ganske spent, men gruer meg også litt, selv om det sikkert går helt fint.

Uansett så er det betryggende å vite at ekspertisen der er bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Var snakk om at jeg skulle til Modum Bad en gang, da på døgnavdelingen, men det ble ikke noe av. Egentlig like greit, i og med at jeg har kommet ut av spiseforstyrrelsen min på andre måter.

Men de er jo spesialister på andre om¨råder der også. Håper i hvert fall du får den hjelpen du trenger, hva det nå enn er som er ditt problem.

Kan jeg forresten spørre om du har vært i kontakt med psykisk helsevern før? Om du ikke har det, er det ingenting å grue seg til! Det er så mange flinke mennesker som jobber med psykisk helse nå om dagen!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...