Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LeiAvMenn!!!
Skrevet

Hva vil menn egentlig?

Har følelsen av at de bare vil irre rundt og nyte livet og aldri slå seg til ro!

Har kjent en mann i 2.5 mnd, og valgte å droppe ham nå plutselig fordi jeg syntes han virket for lite interessert. Jeg mener, han forandret seg drastisk etter første gang vi hadde sex, og tok sjeldnere kontakt, og skrev ikke de samme forførende sms lenger.

Jeg snakket med ham om det litt første gang en ukes tid etter at jeg fikk denne følelsen første gang, deretter fortsatte vi 4 uker til, men jeg følte at det var mest jeg som tok initiativ og han ble med på det jeg foreslo, og var i og for seg en gentleman når jeg vel var sammen med ham da.

Men er det ikke et veldig dårlig tegn at han ikke tar initiativ?

Nå hadde vi ikke hadde sett hverandre på 2 uker og ikke sms'et de siste 4 dagene, jeg så spurte ham rett ue hva han villr, og han sa han var redd for å vli for avhengig og å binde seg og var veldig fornøyd med singellivet etc. men han ville fortsatt gjerne fortsette å treffe meg. Etter litt snakking frem og tilbake valgte jeg allikevel å bryte med ham, orket ikke den usikkerheten. Overreagerte jeg?

Akkurat nå hater jeg alle menn!!!!

Jeg hadde gitt 100% den korte tiden vi kjente hverandre, og føler meg utnyttet, pga alle hans vakre ord og fremtidsplaner i begynnelsen. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

At en mann bare vil flørte eller ha en kosevenn er jo greit. Men at han gir uttrykk for at han vil mye mer og legger framtidsplaner med deg er dårlig gjort. Men et velkjent "sjekketriks" er det kanskje?

Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg. Og et par små råd: Ikke sluk agnet rått neste gang en fyr snakker om framtidsplaner med deg. La han vise at han er skikkelig interessert ved at han også må ta initiativ til å møte deg. En sånn cirka 50/50-fordeling pleier å være bra i de fleste tilfeller. Vent med framtidsplanene til det har gått noen måneder.

Du hater menn akkurat nå, men tro meg, det går over! :)

Du må bare vente til du finner prince Charming. Han finnes!

Gjest LeiAvMenn!!!
Skrevet
At en mann bare vil flørte eller ha en kosevenn er jo greit. Men at han gir uttrykk for at han vil mye mer og legger framtidsplaner med deg er dårlig gjort. Men et velkjent "sjekketriks" er det kanskje?

Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg. Og et par små råd: Ikke sluk agnet rått neste gang en fyr snakker om framtidsplaner med deg. La han vise at han er skikkelig interessert ved at han også må ta initiativ til å møte deg. En sånn cirka 50/50-fordeling pleier å være bra i de fleste tilfeller. Vent med framtidsplanene til det har gått noen måneder.

Du hater menn akkurat nå, men tro meg, det går over! :)

Du må bare vente til du finner prince Charming. Han finnes!

Takk :)

Det var ikke jeg som la planer, det var han, eller snarere drømte da, om alt vi skulle /kunne gjøre. Og skrev utrolige vakre og følelsesladde brev og sms. Og tok initiativ hele tiden i begynnelsen. Beundret meg og sånn (synes jo han hadde rett da he-he jeg er jo ganske spesiell! Og hjalp meg med altmulig, og foreslo det selv til og med! Jeg smeltet helt til slutt jeg! Sukk, jeg min idiot!

Og jeg sa til ham at jeg trenger minimum et halvt år før jeg blir "sikker" på noen, så det var jo ikke akkurat noen fare for binding.....vi skulle bare bli kjent foreløpig sa vi.

Ja ja, nå har jeg lært. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg kunne ha blitt kjent med han på en annen måte. Følte at jeg ikke gikk for fort fram da. :goodbye:

Gjest anitasta
Skrevet

Føler med deg.

Har møtt to slike playere i løpet av vinteren.

Tror neppe jeg kommer til å våge å utsette meg mer for denslags. Det gjør noe med deg.

Gjest LeiAvMenn!!!
Skrevet
Føler med deg.

Har møtt to slike playere i løpet av vinteren.

Tror neppe jeg kommer til å våge å utsette meg mer for denslags. Det gjør noe med deg.

Takk! :)

Ja det gjør noe med en, det er sant.

Heldigvis vet jeg jo innerst inne at ikke alle menn er sånn da, jeg har vært gift

med en som faktisk var veldig seriøs, men da var det annet som gikk galt.

Tja, jeg får vel dra ned tempoet på forholdsutviklingen mer enn jeg hadde trodd var nødvendig neste gang, så kanskje jeg klarer å avsløre froskene lettere. Men denne var ekstra dyktig må jeg si, for han var egentlig ikke noen casanova type i det hele tatt, sånn på overflaten, vanskelig å avsløre med andre ord. Jeg vil liksom trod det beste om folk, jeg ville tro at her har jeg kanskje faktisk truffet en bra mann! For hvis man ikke tror, så vil man jo aldri lykkes. Jeg vil gjerne treffe den rette, så jeg får bare på'n igjen om en stund, kysse en ny frosk eller prins, livet er kort.... jeg tror på at det er en der ute som passer meg og bare meg, fordi jeg fortjener det! Lykke til selv, stå på, og fremfor alt, aldri aldri mist troen på deg selv! :klemmer:

Skrevet

Syns du gjorde helt rett i å bryte. Når han er såpass klar i sitt hode om at han trives med singellivet, men fortsetter å "treffe" deg.. det ER vel egentlig bare en fin måte for ham å si at han vil gjerne ligge med deg, men ikke forplikte seg spesielt mye?

Ergo, DINE følelser har bedre av å kutte ham vekkl. Med mindre du er kald nok til å holde følelsene hundre prosent unna. Har vært i samme situasjon selv, og er glad jeg klarte å ende det :) Men det fremdeles var mulig fra min side, hehe..

Gjest LeiAvMenn!!!
Skrevet
Syns du gjorde helt rett i å bryte. Når han er såpass klar i sitt hode om at han trives med singellivet, men fortsetter å "treffe" deg.. det ER vel egentlig bare en fin måte for ham å si at han vil gjerne ligge med deg, men ikke forplikte seg spesielt mye?

Ergo, DINE følelser har bedre av å kutte ham vekkl. Med mindre du er kald nok til å holde følelsene hundre prosent unna. Har vært i samme situasjon selv, og er glad jeg klarte å ende det :) Men det fremdeles var mulig fra min side, hehe..

Klokt svar. Jeg trodde faktisk at jeg kunne ha dette gående og nyte av ham og det han faktisk gav meg (gode dater, luksus mat, gode samteler om felles og egne interesser, god sex, hjelp med diverse ting...). Men da jeg merket at det ble litt vel fjernt de siste 2 ukene, der han kun svarte på mine initiativ, da ble det plutselig for mye. Jeg ble sinna! For selv om han bare vil ha sex og kos og hygge, så vil jeg jo at initiativet til dette skal komme fra ham også!

Jeg tror jeg rett og slett begynte å føle at han kanskje helst ville droppe meg helt, men ikke turde si det ennå. Heldigvis ble jeg ikke forelsket på disse 2.5 mnd, men jeg likte jo å treffe ham, og ville gjerne ha fortsatt som vi gjorde. Jeg har alltid tenkt at menn trenger lang tid, og at man ikke skal begynne å snakke seriøst før etter tidligst 6 mnd. Så derfor "aksepterte" jeg det en stund. Men så ble det for rart....

Skrevet

Som en (erfaren) kompis av meg sa, menn sier hva som helst for å få oss jenter i seng, sad but true.. :roll:

Skrevet

Jeg har en sterk følelse at det blir enda mer intriger hvis du betemmer deg for å slå deg på damer isteden :fnise:

Gutta er greie de om man tar av seg de romantiske brillene og slutter å analysere det de sier eller gjør. Det blir også lettere med tida å avsløre de som han over her beskriver :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...