Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Ikke vær naiv og tro at mannen bare får se på stripperen i utrikningslaget. Hun kler av han og tar på han og- noen er til og med rett og slett prostutierte. Og etter å ha bli poppet full av øl i løpet av dagen, går mannen med på mye han ikke ville gjort til vanlig. Skjønner ikke hvorfor dette hører til i utrikningslag i det hele tatt. Jeg skal i vertfall sørge for at det ikke blir noe stripping hos min mann!
Gjest Gjest_mette_* Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Strippere i utdrikkningslag er en myte. Nesten hele vennegjengen vår har giftet seg og det har enda ikke vært et eneste utdrikkningslag med strippere.
Saeria Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Hvis mannen kaster seg over et hvert tilbud han måtte få i fylla, er han ikke verdt å spare på, sier jeg. Hvis du er veldig i mot striptease, så får du be de som arrangerer utdrikkningslaget til din tilkomne om å respektere dette.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Ja det var det jeg og trodde! Men 2800 kr for ett kvarter betalte de visst gladelig. Mannfolk..
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Hvis han ikke kunne holdt labbene for seg selv, så vet jeg faktisk at det er en mann jeg ikke ville delt livet mitt med. Uansett utfall ville jeg vært like glad. Men så vet jeg 100% sikkert at min mann ikke ville gjort noe slikt, og det vet alle han kjenner og. Og ja, jeg mener 100%... Og jeg er av den mistroiske, sjalu typen...
Solfridbruda Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Hvis han ikke kunne holdt labbene for seg selv, så vet jeg faktisk at det er en mann jeg ikke ville delt livet mitt med. Uansett utfall ville jeg vært like glad. Men så vet jeg 100% sikkert at min mann ikke ville gjort noe slikt, og det vet alle han kjenner og. Og ja, jeg mener 100%... Og jeg er av den mistroiske, sjalu typen... signerer den Dessuten er min mann en som ikke drikker noe særlig, noe som gjør at han tenker en del klarere enn kanskje de som drikker seg dritings. Skjønner i grunn ikke hvorfor et utdrikningslag skal handle om å drikke så mye (selv om det ligger i ordet). Både mannen min og jeg ser på utdrikningslag som en morsom sammenkomst med gode venner, der man gjør litt ekstra stas på bruden/brudgommen før vedkommende skal gifte seg
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Mannen har vært i flere utdrikningslag og flere har hatt strippere, vet også at det kommer til å være en i hans. Ingen av tilfellene har vært noe annet en stripping, de har faktisk hatt "se men ikke røre" policy, noe jeg forventer og er ganske sikker på at det er hos mannen og. (Og ja - jeg vet at han ikke skjuler noen detaljer for meg) Vil ikke kalle meg naiv, stoler uansett på mannen min - men blir litt overrasket over at HI tror det er normalt med strippere som gjør mer.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Tror ikke mannen får klå så mye men... Typen min smugfilmet en stripper i et utriksningslad forige uke, og hun hadde hånda i bokseren opptil flere ganger. Ikke før hun hadde stippet han ned til bokseren, og ville ta den av- sa brudgommen stopp. Den se og røre policen skulle gjelde for stripperen også spør du meg!
Gjest samson Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Har ikke vært med på utdrikkningslag selv, men en kompis var på ett som hadde stripper.. Der var det med egen bodyguard som sørga for at det ikke var noe tafsing :D
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 ja, det var det der også, men han passer jo ikke på at HUN ikke klår. syns ikke det er noe gøy heller jeg.
DDuck Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har spurt mannen om han ville ha stripper i sitt utdrikningslag, men han vil ikke ha det engang Han liker ikke sånt sier han... Bra for meg, synd for kompisene hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå