Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest newbie
Skrevet

Hva betyr komm.avgifter som er oppgitt for eksempel på finn.no, er det pr måned, pr 6 måned eller pr år?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Pr. kvartal. ;)

Takk. Slipper slikt når man leier ;)

Skrevet

Det gjør man, men man betaler "til seg selv" når man eier. Huleiepenger er penger som bare flyr ut av vinduet. Dog det er tider i livet hvor å leie er det beste alternativet. Har vært der selv. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Det gjør man, men man betaler "til seg selv" når man eier. Huleiepenger er penger som bare flyr ut av vinduet. Dog det er tider i livet hvor å leie er det beste alternativet. Har vært der selv. ;)

Har vel nesten "kastet bort" 300 000 kr på husleie gjennom studietiden. Gleder meg til å bli ferdig med studiet og kjøpe eget.

Takk for hjelpen

Skrevet

er litt forskjellig. på finn er det vel ofte oppgitt i per år.. i alelall her jeg bor. Men det er også veldig forskjellig hvor ofte man betaler. vi har annenhver mnd, mens andre har hvert kvartal eller 2 ganger i året

Gjest Gjest
Skrevet

Hva mener du her? Husleie som i å leie eller husleie som i et borettslag/sameie?

Når det gjelder borettslag/sameie så er gjerne husleie fellesutgifter så som strøm på fellesarealer, brøyting, renovasjon, forsikring på bygning, nedbetaling av fellesgjeld sov. Dette er ikke å kaste penger ut av vinduet. Det her er penger du må betale uansett, men i stede for en renging til deg personlig så går alt igjennom husleia.

Skrevet (endret)

Som i å leie. Husleie til borettslag er annerledes, ja.

Må ellers si at jeg ikke visste at komm. avg. opplyses på så ulike måter på finn. Beklager hvis jeg har villedet. De jeg har sett på opererer med kvartalvis avgift, men det kan jo ha noe med hvor en kommer fra å gjøre.

Endret av Saeria
Gjest Gjest
Skrevet
Som i å leie. Husleie til borettslag er annerledes, ja.

Må ellers si at jeg ikke visste at komm. avg. opplyses på så ulike måter på finn. Beklager hvis jeg har villedet. De jeg har sett på opererer med kvartalvis avgift, men det kan jo ha noe med hvor en kommer fra å gjøre.

komm. avgifter, skal bestandig være pr år.

Basta.

Og slik er det også på finn.no

Skrevet

Ok. Da har jeg misforstått. Beklager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...