Gjest Gutt92 Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Vi har vært sammen i litt over 5 måneder nå Jeg hadde bursdag for noen dager siden, og fikk en utrolig fin gave av henne. Hun hadde klippet ut bilder av oss, og rammet inn alle sammen til et stort bilde. Det var så utrolig fin gave :rødme: Men har dere forslag til hva jeg kan gi henne ? Jeg tenkte også på noe sånt, kanskje i et slags album eller noe. Men det blir vel kanskje litt rart, siden hun allerede har gitt meg noe lignede.. ? Hun ønsker seg ikke noe spesielt, og jeg vil helst gi henne noe veldig fint, som viser at jeg virkelig bryr meg om henne. Kan gjerne kjøpe noe og, men det blir så veldig upersonlig. Tenkte kanskje parfyme, roser, og så noe annet, som jeg lager selv. Kom gjerne med forslag:
Gjest Lacuna Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Hva med å lage ordentlig middag til henne, som du serverer med fint dekket bord, med deg selv skikkelig oppkledd? Du kan bare be henne stille i finklær hjemme hos deg uten å si noe nærmere, og la det være en overraskelse.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Slå til og marker deres første 1/2-årsdag! Piknik ute hvis det er godt vær, "blå-kveld" hvor hun får beskjed om oppmøtetidspunkt og bekledning (pent antrekk - middag og kino, Varmt - ute-date..) og sørg for å ta gode bilder av dere sammen. Etter den magiske daten, ram inn minnet og gi det til madammen! Koselig å ha slike minner.
Gjest Tigress Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Temposykkel! (Det er mitt standardsvar, og eg har inga forståing for at ikkje alle ønskar seg ein temposykkel...) Neida, helkvelden, eventuelt ute, ville eg støtta, såsant ho ikkje har ein eller annan hobby der ho treng noko nytt, då ville eg bli veldig glad for at du hadde satt deg inn i hobbyen min. Men så er jo eg ei dame som ønskar meg ein temposykkel også...
Gjest Gutt92 Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Ja, kan jo ta henne med ut. Det hadde sikkert blitt fint:) Men har også lyst til å gi henne en gave i tilegg til dette. Noe som hun kan ha, som f.eks det hun ga meg. Noe fint og personlig, som viser omtanke.
Gjest ronjajenta Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Jeg synes den fineste gaven er noe som viser at du følger med på det hun sier... Det trenger ikke å være noe stort, men lag en liten gavehaug av f.eks. yndlingsgodteriet hennes, favorittfrukten, blad hun av og til kjøper, den beste drikken hun vet (øl, iste, brus, vann...) , cd av favorittbandet, reisebok til drømmereisemålet, en liten ting som minner henne om da dere ble sammen... bruk fantasien. Pluss parfyme/blomster som du sier, da får hun jo en "ordentlig" gave i tillegg. Da ser hun at du bryr deg og har fått med deg hva hun liker!
Atdetvar Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Skal man ikke helst finne ut av slike ting egenhendig? Det blir særs lite personlig hvis idéen til gaven stammer fra et forum, synes jeg - men jeg er kanskje litt underlig.
Gjest Gutt92 Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Skal man ikke helst finne ut av slike ting egenhendig? Det blir særs lite personlig hvis idéen til gaven stammer fra et forum, synes jeg - men jeg er kanskje litt underlig. Jeg spør bare om noen forslag til gaver som gjør seg bra:) Gaven kan være personlig, selv om noen andre kommer med idéen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå