Gjest Bra teit ja... Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 I år flyr jeg solo, og jeg har glemt når jeg skal henge ut flagget?????? Hjelp! Vil jo henge ut flagget jeg også.....
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Flagget heises ved soloppgang, og fires ved solnedgang.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Flagget heises ved soloppgang, og fires ved solnedgang. Med unntak av hvis du bor i Nord-Norge! Da måtte jo flagget hengt oppe til slutten av juli...
Lise_ Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Med unntak av hvis du bor i Nord-Norge! Da måtte jo flagget hengt oppe til slutten av juli... flagget skal opp 8, og ned 9. 13timer altså
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Det er ikke så enkelt som å tenke på soloppgang og solnedgang. Fra mars - oktober heises flagget klokka 8 og fires ved solnedgang, men aldri senere enn klokka 21. Fra november - februar skal ikke flagget opp før klokka 9 og fires ved solnedgang, men aldri senere enn klokka 21. I Nordland, Troms og Finnmark har sitt eget reglement. Fra november t.o.m februar, skal flagget heises kl. 10.00 og fires kl. 15.00
Lise_ Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Det er ikke så enkelt som å tenke på soloppgang og solnedgang. Fra mars - oktober heises flagget klokka 8 og fires ved solnedgang, men aldri senere enn klokka 21. Fra november - februar skal ikke flagget opp før klokka 9 og fires ved solnedgang, men aldri senere enn klokka 21. I Nordland, Troms og Finnmark har sitt eget reglement. Fra november t.o.m februar, skal flagget heises kl. 10.00 og fires kl. 15.00 10-15? hm. Bra du gir ossbeskjed!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå