Gjest Golden Girl Skrevet 17. mai 2008 #21 Skrevet 17. mai 2008 (endret) Glem det. Blir for mye sidespor fra temaet i tråden... Endret 17. mai 2008 av Golden Girl
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 17. mai 2008 #22 Skrevet 17. mai 2008 Mulig jeg er rar, men jeg skjønner ikke problemet. Å flørte må da være helt greit uansett om man er gift/samboer/kjæreste. Man slutter jo ikke å la seg tiltrekke av andre mennesker av den grunn. Jeg hadde sikkert bare levert deg jeg skulle og gått igjen uten å tenke noe mer over det... Les tråden en gang til er du snill, da ser du at du svarer på feil ting. Jeg har ikke sagt noe om at han flørter, jeg reagerer på måten han behandlet MEG på!
Gjest Piper Skrevet 17. mai 2008 #23 Skrevet 17. mai 2008 Mulig jeg er rar, men jeg skjønner ikke problemet. Å flørte må da være helt greit uansett om man er gift/samboer/kjæreste. Man slutter jo ikke å la seg tiltrekke av andre mennesker av den grunn. Jeg hadde sikkert bare levert deg jeg skulle og gått igjen uten å tenke noe mer over det... Men det er deg, og det er ikke dermed sagt at alle andre må ha det på samme måte. At du og partneren din er enig i at man kan flørte får være opp til dere, men du kan ikke forvente at alle andre skal ha det på samme måte. Og som TS skriver så var det ikke flørtingen som var det verste, men rett og slett hans oppførsel mot henne. Men du hadde heller ikke brydd deg om at din partner snerret til deg, fordi han sto og flørtet, bare fordi du skulle levere noe fra deg? Helt normalt, men da regner jeg med at du er for litt åpent forhold også, for man kan jo egentlig tolke det slik at konen kom i veien for hans lille flørt, og det var derfor han ble så sint.
Freckles Skrevet 17. mai 2008 #24 Skrevet 17. mai 2008 Må bare si at jeg mislikte at han ba om tilgivelse mens hun hørte på, noe han også fikk høre. Han mente det nok bare godt, men det satte meg midt i søkelyset, og jeg følte meg nesten presset til å si at alt var ok. Men det sa jeg ikke, og hun opplevde meg sikkert som uforsonlig og kald som ikke tilga ham på flekken. Der kan han nok få mye sympati hvis han ønsker det... Jeg synes det var flott gjordt av han å unnskylde seg foran henne til deg. Jeg tror faktisk dette var et forsøk fra hans side på å vise deg respekt. Det viser iallefall at han tenker rett selv om du føler at det kom feil ut. Håper det ordner seg!
Leo Skrevet 17. mai 2008 #25 Skrevet 17. mai 2008 Les tråden en gang til er du snill, da ser du at du svarer på feil ting. Jeg har ikke sagt noe om at han flørter, jeg reagerer på måten han behandlet MEG på! Jeg har lest tråden. De fleste av oss har et ganske tydelig kroppsspråk og det er ikke umulig at jeg også hadde blitt en anelse irritert hvis du hadde "kommet over" meg i en tilsvarende situasjon.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 17. mai 2008 #26 Skrevet 17. mai 2008 Jeg har lest tråden. De fleste av oss har et ganske tydelig kroppsspråk og det er ikke umulig at jeg også hadde blitt en anelse irritert hvis du hadde "kommet over" meg i en tilsvarende situasjon. Jeg skjønner hvor du vil hen, men du tillegger meg meninger jeg ikke har her. Ut fra hva jeg hørte gikk han ikke over streken med flørtingen, og jeg hadde ingen grunn til å reagere på den, hverken med kroppsspråk eller direkte handling. Og jeg må si at jeg er overrasket over at du synes det er greit å skjelle ut din partner i påhør av andre mennesker.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. mai 2008 #27 Skrevet 17. mai 2008 Jeg synes det var flott gjordt av han å unnskylde seg foran henne til deg. Jeg tror faktisk dette var et forsøk fra hans side på å vise deg respekt. Det viser iallefall at han tenker rett selv om du føler at det kom feil ut. Håper det ordner seg! Helt enig, tanken var god, og han viste meg respekt ved å ta det foran de som hørte overhøvlingen tidligere på dagen. Det ble bare feil fordi jeg ikke var klar til å tilgi riktig ennå...
Freckles Skrevet 17. mai 2008 #28 Skrevet 17. mai 2008 Og jeg må si at jeg er overrasket over at du synes det er greit å skjelle ut din partner i påhør av andre mennesker. [/quote Det er ikke greit i det hele tatt men utifra hva du skriver så virker det bare som om mannen dreit seg ut,forsto det selv og prøvde å ro seg iland øyeblikkelig. Hadde det samme skjedd til stadighet ville jeg nok vurdert å pakke kofferten.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 18. mai 2008 #29 Skrevet 18. mai 2008 Og jeg må si at jeg er overrasket over at du synes det er greit å skjelle ut din partner i påhør av andre mennesker. [/quote Det er ikke greit i det hele tatt men utifra hva du skriver så virker det bare som om mannen dreit seg ut,forsto det selv og prøvde å ro seg iland øyeblikkelig. Hadde det samme skjedd til stadighet ville jeg nok vurdert å pakke kofferten. Det du siterte meg på der var et direkte tilsvar til Leo. Jeg synes det var overraskende at hun sa at det ikke var umulig at hun selv ville gjort det samme som min mann (blitt en en "anelse" irritert og dermed skjelt ut noen i andres påhør) dersom hennes partner hadde kommet over henne mens hun flørtet med noen. Og vi ordnet opp i går kveld. "la aldri solen gå ned over en uenighet".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå