Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg altså på først og fremst rens, tonic og ansiktskrem. Si gjerne hvilken hudtype du har også. Er litt nyskjerrig på hva folk bruker her inne! ;)

Jeg har tørr, av og til sart kombinasjonshud og bruker Clinique:

Liquid facial soap mild

Clarifying lotion 1

DDFL - very dry to dry combination

Videoannonse
Annonse
Gjest Screemy
Skrevet

Vann, såpe og spenol !

Neida, jeg bruker Lancomes rensemelk, rensevann og dag/nattkrem!

Skrevet

Jeg hat litt tørr/ømfintlig hud og bruker en kombinasjon av Dermalogica og Decleor.

Gjest *lucky*
Skrevet

Har normel/fet hudtype.

Bruker Jan marini glycolrens, div JM fuktkremer og øyekrem+c serum.

DDF peeling maske.

JM papaya maske og peeling.

JM c-vit maske.

Faktor 30krem fra DDF og Md formulation.

Gjest Lacuna
Skrevet

Jeg bruker litt av hvert, og har tørr, sensitiv hud.

rens fra MD og Vichy

serum fra PCA Skin

fuktighetskrem fra Dermalogica

solfaktor 50+ fra LRP

øyenkremer fra Decleor og PCA

Nattkrem fra Jan Marini

Peeling fra Peter Thomas Roth

Sånn cirka;)

Skrevet

Dermalogica

Skrevet

Eg brukar litt av kvart, men har vore veldig nøgd med Dermalogica Special Cleansing Gel! Active Moist er også grei (til nattkrem). Ellers brukar eg Dior HydrAction ansiktskrem om dagen.

Skrevet

Jeg har sensitiv hud som har en tendens til å bli litt tørr og få noen kviser.

Bruker Babor renseoljer og fuktighetskrem fra samme serie. Har peeling fra clinique, og ansiktsmaske fra decleor.

Skrevet

Jeg har tørr/sensitiv hud og bruker Decleor både i rens, fuktighetskrem, dusjsåpe og bodylotion. Eneste som fungerer for meg.

Dermalogica blir for sterkt og Clinique holdt på å drepe den stakkars huden min..

Gjest skorpio
Skrevet

Jeg er glad i The Body Shop sine produkter. Økologiske herlige produkter, som ikke tester på dyr. De har serier for alle hudtyper. Selv har jeg litt tørr hud (mest om vinteren), og bruker Vitamin E serien for tiden. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Huden min er litt tørr og helt fri for urenheter.

Jeg bruker Biotherms rosa serie og elsker den. På kvelden bruker jeg en Cosmica nattkrem, for da føler jeg at jeg kan 'fråtse' litt mer i kremen siden den er billigere men gir allikevel fukt igjennom natten.

Til min hud funker også Exuviance veldig bra, det er det hudpleieren min bruker og jeg har fått en del prøver på det. Men jeg holder meg til Biotherm til hjemmebruk foreløpig.

Skrevet
Jeg er glad i The Body Shop sine produkter. Økologiske herlige produkter, som ikke tester på dyr. De har serier for alle hudtyper. Selv har jeg litt tørr hud (mest om vinteren), og bruker Vitamin E serien for tiden. :)

The Body Shops produkter er ikke økologiske eller regnet som mer naturlige enn Nivea. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker bare et billigmerke,nivea rensemelk hehe og hydrafresh krem.Føler ikke at jeg trenger så mye,har ganske normal hud men med litt fetere t- sone og tendens til hudormer...Den beste kremen jeg har hatt var en billigkrem:happderm,men de har ikke den mer...Prøvde decleor krem,men likte ikke den så mye.Ellers skal jeg snart kjøpe dermalogica siden jeg har hørt mye bra om den! Liker ikke så me "gele" kremer selv om jeg bruker en nå,bedre med en "ordentlig" krem som jeg føler går inn i huden.

Skrevet

Bruker Babor renseoljer og fuktighetskrem fra samme serie. Har peeling fra clinique, og ansiktsmaske fra decleor.

Høres ut som om du har ganske lik hud som meg! Ble litt nyskjerrig på Babor, har aldri hørt om det merket før. Hvor får man kjøpt det? Er du godt fornøyd med merket?

Skrevet

Har akkurat samme type hud som TS og bruker Cliniques tretrinns system, ekstra mild av rens og tonic. Og DDML. Kjempe fornøyd!

Prøvde Dermalogica for en tid siden (en pakke med masse prøver for tørr til normal hud), og må si jeg ble meget skuffet etter at jeg har lest så mye bra om det her. Aldri hatt så tørr og flassende hud!

Gjest Catwoman
Skrevet

bruker litt forskjellig. AKkurat nå er det dette jeg har i skapet:

Silica mud mask fra blue lagoon. Den er veldig god, kan brukes på hele kroppen.

never a dull moment - fra origins - det er en skrubbekrem. Den er helt suveren. :)

Og så har jeg en nattmaske fra Origins, husker ikke navnet. Det er som en tjukk og fet krem som skal være på huden om natten. Skal brukes et par ganger i uken, altså ikke hver natt sånn som nattkremer.

øyekrem og dagkrem fra clinique, og rensekrem fra clinique. Men rensekremen er jeg ikke fornøyd med, så tror jeg kutter den. Huden føles stram og ekkel etter å ha brukt den.

Skrevet

Sånn hud har jeg også...

For øyeblikket bruker jeg den blå ansiktsrensen fra Vaseline intensive care, men lurer på om jeg kanskje burde bytte den ut... Jeg har plutselig begynt å få en del småkviser, trodde liksom man ble kvitt det etterhvert som man ble eldre! jeg derimot har begynt å få mer nå som jeg er blitt 20. :sur:

Også bruker jeg natt og dagkrem fra cliniderm. For tørr og sensitiv hud :)

Babor, hvor får man kjøpt dette? Og merker du forskjell når du bruker disse produktene?

Skrevet (endret)

Jeg har fet hud med kviser og sorte prikker, så jeg bruker MD Formulations rens og lotion, Dermalogica Active moist fuktighetskrem og Sothys gommage (peeling), desquacrem (dyprens) og leiremaske en gang i uka. Fått kjempe bra resultater!

Endret av Tillepike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...