Gjest enois Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Min kjære er aldri ute, og i kveld var han på konsert for en gangs skyld, og har nok glemt på veien at han har brukt det siste halve året på å sitte hjemme med sin gravide samboer istedet for å farte rundt på byen. Ihvertfall, han kom hjem for en halvtime siden og henger nå pent og pyntelig rundt doskåla, sovende og deilig Hvordan går jeg flytta på han???? Jeg må nemlig tisse!!! Og jeg får meg ikke til å tisse rett over han, det er uaktuelt, og nå har jeg prøvd å flytte på han en liten evighet, og det går ikke... Voksne mannen på nesten 190... What to do??
absinthia Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Du henter et laken (eller aller helst et ullteppe, -det er glattere), sniker den ene snippen rundt ham og drar i begge endene av lakenet som nå ligger rundt ham. Slik kan du klare å flytte ham. Eller.. hent et glass van og hell det sakte og dråpevis i munn og øye-området slik at han får følelsen av å drukne.. det funket ihvertfall på mine overstadig berusede kollektivsamboere i sin tid..
Gjest enois Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Hehe.. Skulle gjerne fått til å flytta han sånn, men jeg er gravid i 8. mnd, og kan ikke se for meg at jeg kan greie å dra han bort i det hele tatt O... Vannet hørtes ut som en plan, men.. Uff, synes så synd på han da! Jeg skal prøve å overtale han enda en gang. Utrolig hvor vanskelig berusede mennesker kan være!!
Flaggermusa Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Tiss i et beger eller noe, og gå å legg deg:)
Gjest enois Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Ja, endte med at jeg tissa på et beger! Og nå ligger sambo og snorker som bare det, så jeg kunne glemme å sove mer.. Av og til blir man bare så utrolig glade i dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå