Gå til innhold

Jeg trenger litt oppmerksomhet i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff!

Nå har jeg rotet meg borti noe ordentlig rot og trenger gode råd.

Jeg plages sånn fryktelig med 3 interesserte menn som hele tiden tilbyr seg å hjelpe meg med oppvasken, stryker, vasker og legger sammen klær, legger ferieplaner, støvsuger, vasker huset mitt, hjelper meg med å lese til eksamen, kjører meg hit og dit, kommer med roser, andre fantastiske planter og alltid skal be meg ut på middag. Det er helt tydelig at de alle tror at det skal bli noe mellom meg og vedkommende, men jeg klarer ikke å si i fra.. de er jo så snille og jeg vil ikke såre....

Nå er huset mitt gullende rent, alle klærne er nystrøkne men huset mitt ser likevel ut som en jungel (etter alle plantene) og jeg savner å ha alenetid, samt slippe alt stresset med å koordinere samværet med disse dødskjekke typene.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du burde låse dem ned i kjelleren!!! Da får du alenetid - og du kan ta de frem igjen når huset krever en ny vask :fnise:

Endret av Snorkefrøken
Skrevet

Men jeg har ikke kjeller, bare en utebod som er helt full av ski, fryser, telt osv..

Disse karene er mellom 1,75 og 1,98 og av den litt bredskuldrede typen, så jeg tror at det kan bli litt vel intimt.

Og... hvordan skal jeg få lurt dem dit en etter en uten at de som allerede er innelåst løper ut, eller at de fatter mistanke til hverandre?

Skrevet

Sukk.. alt for få som tar denne problemstillingen seriøst...

Ja, ja.. jeg får vel ikke oppmerksomhet før jeg skriver første verset av "Vesle Hoa"... :furter:

Gjest Keitel
Skrevet

Jeg tror du bare har en mulighet her, kjære...

Et fiktivt krisesenter! STAT!

Det er helt klart at det du blir utsatt for er ren og skjær misshandling!

Skrevet
Jeg tror du bare har en mulighet her, kjære...

Et fiktivt krisesenter! STAT!

Det er helt klart at det du blir utsatt for er ren og skjær misshandling!

Oj... sier du det!

Når jeg tenker på det skjønner jeg hva du mener, jeg får jo knapt bestemt hvilket vaskemiddel jeg selv skal bruke og blir attpåtil berøvet kvalitetstid for meg selv..

Hmm, jeg bør nok tenke på det med krisesenteret.

Kanskje jeg treffer noen likesinnede?

Gjest Keitel
Skrevet

:O

Å kunne bestemme over sitt eget vaskemiddel er jo en kvinnes aller helligste rett!

Og jeg er også veldig skeptisk til dette med at huset ditt er gullende rent. Jeg leste nettopp i Illustrert Vitenskap at overdreven renslighet kan føre til sykdom... De er nok ute etter å gjøre deg asmatisk og syk sånn at du virkelig trenger de! Typisk fiktive menn altså!

Skrevet

Det der er nøyaktig likt noe helt annet jeg ikke opplevde for aldri så lang tid tilbake...

Bare at det det dreide seg om tyveri, og ikke like mye vasking. De var heller ikke høye og bredskuldrete, men han ene hadde bart. HVIS det skjedde, altså... Jeg har ikke sagt noe, jeg, alt er hypotetisk. Men det jeg gjorde, var å ringe Mulder og Scully. De har så mye fritid etter den dumme serien gikk av, så de stiller opp på alt mulig. Dugnad òg. Jeg har nemlig en aldri så litn mistanke om at dette dreier seg om marsboere... Ja, nemlig. De spionerer og samler sammen jord-støv fra huset ditt, og plutselig en natt våkner du av at du er selve midtpunktet i en bisarr marsboer-orgie! Og før du aner ordet av det, står du på en dunkelt belyst undergrunns-scene og synger "og du, du røøøyker..." sammen med Jannike Jarlum.

Og DET vil du vel ikke?

Nei, fytti katta. Folk kaller meg paranoid, men de vil angre bittert den dagen muslimene har tatt over verden...

Gjest Keitel
Skrevet

:overrasket:

Jeg tenkte meg at det var ille, men holy moly, nå er jeg direkte redd!

Marsboer-orgie og Jannike-backup! Iiip! Løp for livet, absinthia, løp for livet!

Skrevet
Det der er nøyaktig likt noe helt annet jeg ikke opplevde for aldri så lang tid tilbake...

Bare at det det dreide seg om tyveri, og ikke like mye vasking. De var heller ikke høye og bredskuldrete, men han ene hadde bart. HVIS det skjedde, altså... Jeg har ikke sagt noe, jeg, alt er hypotetisk. Men det jeg gjorde, var å ringe Mulder og Scully. De har så mye fritid etter den dumme serien gikk av, så de stiller opp på alt mulig. Dugnad òg. Jeg har nemlig en aldri så litn mistanke om at dette dreier seg om marsboere... Ja, nemlig. De spionerer og samler sammen jord-støv fra huset ditt, og plutselig en natt våkner du av at du er selve midtpunktet i en bisarr marsboer-orgie! Og før du aner ordet av det, står du på en dunkelt belyst undergrunns-scene og synger "og du, du røøøyker..." sammen med Jannike Jarlum.

Og DET vil du vel ikke?

Nei, fytti katta. Folk kaller meg paranoid, men de vil angre bittert den dagen muslimene har tatt over verden...

Stjal de alt støvet ditt altså?

Hm... siden det er tre stykker som ikke opererer samtidig, kan det kanskje dreie seg om en og samme marsboer som skifter form, eller kan det være en invesjon på gang fra flere planeter, der de infiltrerer husene til single damer og opptrer som gentlemen?

Ja, der ser man hvilken insikt man kan få ved å ta opp problemet på kvinneguiden.

Apropos Moulder og Scully; Har du tlf. nr deres? Jeg hadde trengt noen som kunne stille opp som kakebakere til skolearrangementer o.l. når/ dersom jeg ikke har disse typene som svirrer rundt i huset mitt med vaskestav og støvklut lenger.

Og forresten, hva gjør de egentlig på disse marsboer orgiene, det hørtes litt spennende ut?

Skrevet
:overrasket:

Jeg tenkte meg at det var ille, men holy moly, nå er jeg direkte redd!

Marsboer-orgie og Jannike-backup! Iiip! Løp for livet, absinthia, løp for livet!

Ja, men hvor?

Kanskje disse eventuelle marsboerne har andre artister i stallen sin en Jannice? Hva med Satyricon? Jeg kunne tenkt meg til å skifte yrkesgruppe til "naken dame med jukseblod på" i musikkvideoer og konserter , jeg tror nemlig de har godt betalt, og dessuten er jeg jo litt mer skremmende enn en berte på 22, siden jeg har anskaffet meg arr etter keisersnitt på magen + strekkmerker.

Skrevet (endret)
:O

Å kunne bestemme over sitt eget vaskemiddel er jo en kvinnes aller helligste rett!

Og jeg er også veldig skeptisk til dette med at huset ditt er gullende rent. Jeg leste nettopp i Illustrert Vitenskap at overdreven renslighet kan føre til sykdom... De er nok ute etter å gjøre deg asmatisk og syk sånn at du virkelig trenger de! Typisk fiktive menn altså!

Ja, å bestemme vaskemiddel er vår siste skanse og noe vi må sørge for å bevare enerett til!!

:rope: Stå på krava, la ikke mennene ta vaskemiddelrettighetene fra oss!

Endret av absinthia
Gjest Keitel
Skrevet (endret)
Ja, men hvor?

Kanskje disse eventuelle marsboerne har andre artister i stallen sin en Jannice? Hva med Satyricon? Jeg kunne tenkt meg til å skifte yrkesgruppe til "naken dame med jukseblod på" i musikkvideoer og konserter , jeg tror nemlig de har godt betalt, og dessuten er jeg jo litt mer skremmende enn en berte på 22, siden jeg har anskaffet meg arr etter keisersnitt på magen + strekkmerker.

Hmmm.... Du sier noe.

Men saken er jo at du kanskje er for skummel? Jeg har det fra en god kilde at sangeren i Satyricon i virkeligheten er en skikkelig pysedott, og det tar seg jo ikke godt ut i videoene deres at han sitter i et hjørne og skjelver mens han roper på mammaen sin?

Jeg mener, skal man tro de kjipe mannebladene (hoi! de er sikker styrt av romvesen de også!) så er jo strekkmerker det skumleste som finns i hele verden.

Endret av Keitel
Skrevet

(Hehe... jeg har også hørt at visse medlemmer i Satyricon ikke akkurat er så steintøffe og at de hadde ordentlig søte knallrøde trillekofferter som de kom trillende med da en bekjent av meg skulle være lydperson for den (og dette er ikke fiktivt.. altså!).

Var visst et litt uventet syn.... selv om det selvfølgelig ikke har noen betydning, bare litt kult liksom med "farlige" satanrockere som drasser på små røde trillekofferter. )

Ja, det er mulig at strekkmerkene mine er litt mer enn hva de kan ta og jeg er definitivt enig med deg at visse artikler i typiske manneblad bærer preg av å ha blitt skrevet av vesen fra en annen planet.

Nå har jeg ringt krisesenteret og de nektet å høre på meg, de sa at de ikke ville spandere tid på problemet mitt, de mente at det var et luksusproblem. Jeg tror de må være fullstendig inkompetente!

Gjest Gjest_tussi_*
Skrevet
Nå har jeg ringt krisesenteret og de nektet å høre på meg, de sa at de ikke ville spandere tid på problemet mitt, de mente at det var et luksusproblem. Jeg tror de må være fullstendig inkompetente!

Der har du dem i saksa! De har jo innrømmet at har et problem, men nekter å hjelpe deg! Makan... Et luksusproblem er vel ikke noe dårligere enn et annet problem? Tvert imot skulle man tro, et luksusproblem burde overgå alle andre problemer glatt!

Jeg synes du skal vurdere å gå videre med saken.

Skrevet

Utrolig bra!! :duskedame:

Kanskje jeg skal sende en av dem til Lill Lindfors?

Gjest Keitel
Skrevet

Etter det jeg har fått med meg er de fleste åh-så-skumle-satanrockere kjempesøte tufsegutter til vanlig. Det er i grunn stas :D

Og hallo, et luksusproblem er vel bare et problem som er mye bedre enn alle de andre probleme? Først-i-køen kaller vi det!

Saksøk!

Skrevet
Etter det jeg har fått med meg er de fleste åh-så-skumle-satanrockere kjempesøte tufsegutter til vanlig. Det er i grunn stas :D

Og hallo, et luksusproblem er vel bare et problem som er mye bedre enn alle de andre probleme? Først-i-køen kaller vi det!

Saksøk!

Helt klart!

Tror du jeg i tillegg kan klage til velferds og inkluderingsdepartementet?

Det er jo helt klart at mennesker med luksusproblemer også burde bli inkludert!

Siden det også kan være snakk om aliens er det nok best å ta kontakt med immigrasjonsmyndighetene også for å høre om de virkelig synes det er greit at de bare kommer og tar seg til rette på denne måten. Tenk om de formerer seg og tar alt husarbeidet vårt?

(Huff, der kom jammen en av dem med 17-maifløyta si rundt halsen og kurs for badet, nå kan han være her i maks 30 minutter før nestemann kommer)

Jeg tror at disse typene tror at jeg er en mye bedre husmor enn jeg egentlig er, de vet jo ikke om hverandre og tror nok at det er jeg som har tellekanter i skapet og golv som man kan speile seg i, selv om jeg nesten aldri gjør husarbeide mer.

Gjest Keitel
Skrevet

Her må kavaleriet kalles inn!

Alt fra immigrasjon til ghostbusters (for på å være på den sikre siden).

... dog, om de formerer seg, send noen i min retning 'a. Og... film det.

Hvis disse gutta gjør ting det blir barn av så vil jeg se på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...