Gå til innhold

Klubben for oss som liker stor klitoris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke jeg heller.. men når jeg tenker meg om så tror jeg en del av de der typene sitter på mennesker med tvilsom kjønnsidentitet. Uten at det er noe gæli i det eller i dem.

Tja, kan nok godt være. Men den største klitorisen jeg har sett var også på en av de mest feminine kvinnene jeg har vært borti også. Hun var forresten veldig lita og nett ellers også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å se en mann som skriver slikt! Jeg synes også det er mange her som legger voldsom vekt på størrelse og utforming av diverse kroppsdeler i den sexbesatte verden vi lever i.

Ja, jeg legger merke til at jeg får litt avsmak. Denne lovprisingen og latterliggjøringen av enkelte kroppsdeler går over alle kosteskaft. Stygg utvilking.

Skrevet

Klubben for dem som har vanskelig for å finne frem? :lete:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller.. men når jeg tenker meg om så tror jeg en del av de der typene sitter på mennesker med tvilsom kjønnsidentitet. Uten at det er noe gæli i det eller i dem.

Absolutt - det er akkurat som menn med små peniser og slafsete balleheng: de er tvilsomme menn og på grensen til kvinne i kjønnsidentitet.

• Liker 1
Skrevet

Gud det har jeg aldri tenkt over! Visste ikke det var særlig forskjell på størrelsen på oss jeg, men de bildene der er ikke ekte og hvis de er det er de hermafroditter.

Skrevet

Gud det har jeg aldri tenkt over! Visste ikke det var særlig forskjell på størrelsen på oss jeg, men de bildene der er ikke ekte og hvis de er det er de hermafroditter.

Det forbauser meg ikke om de er ekte. Den største klitorisen jeg har sett var ganske så svær. Ikke SÅ svær som de to bildene, men det gikk fint å suge den. Og jo, dere har like stort mangfold som oss. Både når det gjelder klitoris og selve vagina.

• Liker 2
Skrevet

Men nedturen er da når dama har kompleks for det og ikke slipper deg nær den. Man vet den er der, stor og fin, men får ikke lov å leke med den. No offence, men hater damer med komplekser nedentil :(

Skrevet

Men nedturen er da når dama har kompleks for det og ikke slipper deg nær den. Man vet den er der, stor og fin, men får ikke lov å leke med den. No offence, men hater damer med komplekser nedentil :(

Da er det faktisk mange du hater. Det er mange kvinner som dessverre ikke setter pris på hva de har fått utdelt. Akkurat som helt normale menn går rundt og bekymrer seg for penisen deres, er det mange kvinner som ikke liker hvordan de ser ut der nede. Det jeg ikke helt skjønner her, er at jeg sjeldent har hørt menn snakke dritt om kvinnekjønnet. Så her er dere faktisk deres egen verste fiende. Hvorfor er dere misfornøyd med noe vi elsker? Har vært borti ei kjempelekker dame som var helt på felgen over kjønnsleppene sine og skulle opereres senere den måneden. Hun var helt normal! Menn derimot er stort sett engstelige for det de har fordi de har hørt negative kommentarer om den fra kvinner de har vært borti, hørt venninner snakke sammen, eller rotet seg borti slike "informative" forum som dette, kvinnemagasiner og lignende, der de får tutet ørene fulle om hvor deilig stor pikk er. Hvorfor kan vi ikke bare være fornøyd med hvordan vi selv er skapt? Og drite heller litt mer i andres meninger?

• Liker 1
Skrevet

Da er det faktisk mange du hater. Det er mange kvinner som dessverre ikke setter pris på hva de har fått utdelt. Akkurat som helt normale menn går rundt og bekymrer seg for penisen deres, er det mange kvinner som ikke liker hvordan de ser ut der nede. Det jeg ikke helt skjønner her, er at jeg sjeldent har hørt menn snakke dritt om kvinnekjønnet. Så her er dere faktisk deres egen verste fiende. Hvorfor er dere misfornøyd med noe vi elsker? Har vært borti ei kjempelekker dame som var helt på felgen over kjønnsleppene sine og skulle opereres senere den måneden. Hun var helt normal! Menn derimot er stort sett engstelige for det de har fordi de har hørt negative kommentarer om den fra kvinner de har vært borti, hørt venninner snakke sammen, eller rotet seg borti slike "informative" forum som dette, kvinnemagasiner og lignende, der de får tutet ørene fulle om hvor deilig stor pikk er. Hvorfor kan vi ikke bare være fornøyd med hvordan vi selv er skapt? Og drite heller litt mer i andres meninger?

Well said =)

Helt enig med det, lever etter filosofien : Jeg har fått det jeg har der nede, så får gjøre det beste ut av det. Folk får le å grine hvis de ikke liker det, betyr bare at det ikke var rette personen for meg. De aller fleste har vel hatt bra sex på et eller annet punkt, slik at de har fått bekreftet at den virker, så kan ikke endre på den da. Vi menn elsker jo det der nede uansett =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...