Gå til innhold

Dusjkabinett

Nilde

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om man får kjøpt et dusjkabinett eller spesiallaget i størrelsen 6ox60?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du kan få bestillt i de størrelsene du ønsker. Akkurat hvor vet jeg ikke ,men hos en vvs-forhandler får du nok svar....

Men du, har du prøvd å stille deg inni et klesskap? Det er 60x60....... Du får ikke dusjet mye i et klesskap.... Det er utrolig lite... Er det eneste mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg målt klesskapet mitt, det er mindre enn 60x60, komfyren min derimot er 60x60. Det er nok den løsningen jeg er nødt å gå for siden jeg må pusse opp 2 bad pga lekkasje ned til meg. (Leier ut 2 etg og skal snart leie ut min etasje også).

Du kan få bestillt i de størrelsene du ønsker. Akkurat hvor vet jeg ikke ,men hos en vvs-forhandler får du nok svar....

Men du, har du prøvd å stille deg inni et klesskap? Det er 60x60....... Du får ikke dusjet mye i et klesskap.... Det er utrolig lite... Er det eneste mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om det er på grunn av pengene du vil velge liten størrelse, vil jeg anbefale deg å heller kjøpe brukt.

På finn.no er det supermange dusjkabinett til en rimelig penge.

Selv fant vi et som faktisk ble gitt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på finn. Pga lite bad må jeg ha 60x60 eller til nød 60x70. Har aldri sett akkurat den størrelsen, så det må nok bestilles i en VVS butikk

Takk for tips, anyway

Om det er på grunn av pengene du vil velge liten størrelse, vil jeg anbefale deg å heller kjøpe brukt.

På finn.no er det supermange dusjkabinett til en rimelig penge.

Selv fant vi et som faktisk ble gitt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...