Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt til mandag!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja - jenter....jeg har kjøpt ny bukse, som da er litt *pokker!!* for liten !!!

Krise!!! Derfor er jeg på jakt etter en 'mirakel' kur.....Hva anbefales? jeg vil han denne deilige buksen på meg på jobb på mandag!!!!!

:grine:

Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Gjest engle_pus
Skrevet

Det letteste er vel å spise lite fram til da. Direkte sunt er det vel ikke akkurat.. Evt. en fastekur.

Hilsen Englepus

Skrevet

eh...bytt til ei større bukse :roll: . Er ikke akkurat slankekur det da men.... :wink:

Skrevet

prøvde L men den var for stor...tok M som da er litt trang....og må holde magen inne for å få buksen igjen. Jeg lukket øyner og all fornuft og gikk i kassen...kjøpt og betalt...bing bang ..og nå....

:o og :grine:

Skrevet

Evt. bare spise mer og få på deg L? :P

Gjest Janna
Skrevet

Hehe, det der har jeg og gjort en gang. Kom inn i buksa på under en måned. :ler:

Legg buksa bakerst i skapet, begynn å tren (evt tren mer dersom du allerede trener) og spis SUNN mat.

Ta så buksa fram etter en måned eller to, så skal du se at den passer perfekt. :)

Skrevet

Løøøp ut og kjøp deg korsett! Eller en oppstrammende body :D

Skrevet

Enig med Vinga - legg den i skapet og sett deg et mål på mer enn 3 dager...

Skrevet

Uff, dette er da bare triste svar. Bortsett fra forslaget om å bytte til L. Det ville jeg gjort. *drømmer om den gang man vekslet mellom M og L*

Skrevet

Takker for svar, men det er uaktuelt å bytte til Large. *Sukk*

Jeg må medgi at jeg var på let etter en super slankekur.....ingen som vet om en som funker, og funker BRA og FOOOOOORT!!

Slutte å spise går jo ikke....og har drukket mye vann i dag....må vel bare fortsette med det og trene...*sukk*

Men - slankeKUR?!

Anybody??

Skrevet

Dream on, Anafugia; En kjapp slankekur i løpet av så få dager fører bare til at kroppen mister væske og innhold i tarmene -> gir utslag på buksestørrelse.

Skal du slankes og ikke føkke opp kroppen din sin metabolisme og saltbalanse samtidig, må du nok smøre deg med tålmodighet.

Skrevet
Dream on, Anafugia; En kjapp slankekur i løpet av så få dager fører bare til at kroppen mister væske og innhold i tarmene -> gir utslag på buksestørrelse.

Skal du slankes og ikke føkke opp kroppen din sin metabolisme og saltbalanse samtidig, må du nok smøre deg med tålmodighet.

Pokker!

Skrevet

Slankekurer virker ikke - derfor får du ikke noen svar :blunke:

Skrevet
Slankekurer virker ikke - derfor får du ikke noen svar :blunke:

Faen!

Skrevet

Jo! Hoppe tau i regnfrakk!!! Boksere og brytere gjør det når de skal raskt ned i vekt!

Skrevet

*trøsteklem til Anafugia*

Støttetips: Kjøp store nok bukser neste gang :blunke:

Skrevet
Jo! Hoppe tau i regnfrakk!!! Boksere og brytere gjør det når de skal raskt ned i vekt!

i regnfrakk? :ler:

Gjest Alive
Skrevet

Har vel noe med å svette ekstra mye tenker jeg....?

Men Anafugia.....Er det så viktig å bruke buksa på mandag? Antakeligvis, hvis du mot all formodning skulle klare det, er den allerede for trang igjen på mandagskvelden!!!!!

Er deg ikke bedre å gi deg selv en uke eller to, så kanskje du kan bruke den flotte buksa mer enn en gang???

Skrevet

Du får kjempe deg inn i en hold-in-stømpebukse!!! :D

Jeg har faktisk brukt det under trange kjoler av og til ( til fest o.l)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...