Gjest Lilleulv Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Etter å ha lest denne testen fikk jeg lyst til å prøve spray tan fra Garnier. Noen som har prøvd den her, og kan bekrefte at den er så god som de sier?
laperla Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Etter å ha lest denne testen fikk jeg lyst til å prøve spray tan fra Garnier. Noen som har prøvd den her, og kan bekrefte at den er så god som de sier? Hei:) Jeg har brukt den, men det var den som er ment for kroppen. Den er av de bedre jeg har prøvd i allefall, og den gir mye farge. Som vanlig, er det viktig at en peeler seg i forkant og i etterpå. En må være nøye med påføringa, og jeg smører den godt ut etter at jeg har spraya. Tendens til å bli skikkelig schtøggbrun på føtter (brukter barrierekrem der) og hansker.
Mischa Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har ikke testen den til ansiktet jeg heller, men har forsøkt den som er ment til kropp. Føler jeg må smøre den ut selv om det står at man ikke trenger og den bruker evigheter på å tørke/sette seg, som andre selvbrunere, men bortsett fra det synes jeg den er super!
Gjest Gjest_Ingvild_* Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Etter å ha lest denne testen fikk jeg lyst til å prøve spray tan fra Garnier. Noen som har prøvd den her, og kan bekrefte at den er så god som de sier? Hei! Eg må bare advara..eg såg også denne testen og kjøpte garnier spray på rema når eg var på handel. Kom heim og testa ut på legger og i ansiktet! Ansiktet såg heldigvis bra ut, men leggene ser rett og slett ikkje ut! VELDIG vanskelig å se kor ein har sprayet med en usynleg spray..noen stader er eg veldig brun, andre stader kvit og nokre stader mellombrun -rett og slett eit flekkete fargekart i bruntonar så nå er det langbukse videre.. kjøpte nå cosmica sin krem på apoteket, den gir visst ikkje så mykje brunfarge, men det gjer nok ikkje så mykje..den er iallefall billig (på tilbod på apotek 1 nå) og den gir kontroll over kor det er smurt! http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article657010.ece
Gjest Huldali Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Jeg kjøpte den for noen dager siden og prøvde den ut i dag. Behøvde ikke å smøre den ut, den tørket veldig fort inn. Syns faktisk ikke den ga så sterk farge, jeg. Ble jevnt og fint. Men er det noen som vet hvor lenge den sitter? Går den av ved første dusj?
Essie_ Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Jeg kjøpte den for noen dager siden og prøvde den ut i dag. Behøvde ikke å smøre den ut, den tørket veldig fort inn. Syns faktisk ikke den ga så sterk farge, jeg. Ble jevnt og fint. Men er det noen som vet hvor lenge den sitter? Går den av ved første dusj? Den for kroppen gikk av et ca en uke.
Gjest Gjest_Ingvild_* Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Må berre sei at cosmica sin fungerte veldig bra eg har ikkje sett sola før i år, så for meg passa den perfekt! akkurat passe farge etter to smurninger! :icon_smile:
Gjest Gjest_mari4ever_* Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Må berre sei at cosmica sin fungerte veldig bra eg har ikkje sett sola før i år, så for meg passa den perfekt! akkurat passe farge etter to smurninger! :icon_smile: Denne er super:) Anbefales å kjøpe på vita hvor de råder deg hvordan du skal gjøre det! Jobber der selv og er så mange som ikke vet hvordan du skal påføre den Du må ha God tid og ikke minst være NØYE når du påfører denne sprayen:) Hvis du er det og skrubber og påfører lii fuktighetskrem før du påfører sprayen skal det ikke være noe problem. kan være veldig greit å være to stk og hjelpe til med overganger, speseilt på armene og beina!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå