Bomullstrusa Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Ja Gode hårprodukter ihvertfall (var bare det jeg hanldet), og ikke noe tull. Er litt dyr frakt, men jeg handla produkter på tilbud til 59kr/stk, så da sparte jeg hauger av penger uansett. Handler gjerne derfra igjen selv
trulta_ Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har kjøpt to hårskum der, bare fordi at jeg ikke fant de jeg skulle kjøpe her i byen, så da bare bestilte jeg det.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Har ikke handlet der, men på lookfantastic.com som er den engelske siden. Kjempeprodukter synes jeg, pluss at det er billigere enn på blivakker.no
Nana Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Syns frakten er altfor dyr.. blir billigere på Lookfantastic
IloveNY Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Syns frakten er altfor dyr.. blir billigere på Lookfantastic Enig! For ikke å snakke om strawberrynet! Med mindre blivakker.no hadde hatt et tilbud som bare var helt sinnsykt så hadde jeg aldri bestilt derifra...
Olive Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har handla der og er kjempefornøyd Har ofte bra tilbud også! For meg ble dette billigere enn å bestille på lookfantastic.com ettersom jeg bare bruker de veldig dyre tingene og da ble toll og frakt dyrere enn å få det tilsendt fra blivakker som sender fra Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå