Gjest Tintin Skrevet 15. mai 2003 #1 Skrevet 15. mai 2003 Nå har jeg også lyst å betsille fra Strawberrynet! Ser de selger Decleor produkter billig der. Noen som har erfaringer med dette merket? Tenkte å kjøpe ansiktskremen Hydra Mat og regulating cleansing gel. Noen som har prøvd disse?
Gjest Ethereal Skrevet 16. mai 2003 #2 Skrevet 16. mai 2003 Jeg vil bare si at jeg kan anbefale Decleor på det varmeste! Jeg har tørr, ganske ømfindtlig hud, og sakene fra Decleor har alltid hjulpet til å normalisere den. Så du kan trygt bestille. Et tips hvis du har en fetere hudtype, er å bruke Aromessence Ylang Ylang under kremen din; da får den forsterket effekt. Det er en slags olje, men gjør ikke huden fet og klissete. M
Croft Skrevet 16. mai 2003 #3 Skrevet 16. mai 2003 Elsker Decleor!! Men ville fått en hudpleier til fortelle deg akkurat hvilke produkter som er best for din hud.
Cilla Skrevet 16. mai 2003 #4 Skrevet 16. mai 2003 Og be om prøver av hudpleieren. Jeg kjøpte hydra matt fra strawberrynet etter anbefaling her inne og den ga ikke nok fuktighet til min hud. Kjøpte siden hydra floral og den er mye bedre. Blander disse to av og til alt etter hvor tørr huden min er hver dag.
Gjest Raptuza Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Har og kjøpt Decleor frå StrawberryNet og er ganske fornøgd. Einast er at produkta kan virka litt "tunge". Brukar dei for tørr hud.
Goldilocks Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg bruker ylang-ylang oljen og ylang nightbalm (bra mot uren hud) veldig fornøyd med de. Kan også anbefale bodylotion fra de Når det gjelder dagkrem liker jeg dermalogica-kremene bedre, active moist er fin hvis du har en fetere hudtype, smoothing cream hvis du har normal eller litt tørr hud! Og special cleansing gel som rens. Greit med en tur til hudpleier for å avklare dine behov, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå