Gå til innhold

Som fortjent?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bedre straff kunne ingen rettsal gitt :D

Håper bare det var et engangstilfelle og at han ikke i fremtiden voldtar kvinner igjen - og smitter dem :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passende straff for han ja.

Slike mannfolk fortjener det!

Stakkars kvinnemenneske som først blir voltatt så får en slik beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Hmmmm....tenk om hun visste det, og sier at hun ble voldtatt, for ikke å bli beskyldt for å ha smittet noen med vilje...?

Hmmmm....nei, det er i tilfelle for jævlig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gosser meg gugg ihjel, jeg asså!!

Snakker om og få som fortjent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerte på var saken fra Norge:

For noen år siden var en liknende sak oppe for norske domstoler. En kvinne som var både kreftsyk og hiv-smittet, ble voldtatt selv om hun skrek at hun var hiv-smittet. Først fikk gjerningsmannen lav straff fordi retten mente at det hadde vært tungt for ham å selv være redd for at han hadde fått hiv.

Dette ble heldigvis endret etter at dommen ble anket, men hvordan kunne noen i det hele tatt se dette som formildende omstendigheter ved en voldtekt? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Voldtektsdommer er latterlig lave. Grunnen er vel at menn ikke kan forestille seg hvilke skader en voldtekt egentlig påfører offeret, og at de dermed er uegnet til å vurdere dette spørsmålet. Selv om politikerne prøver å lovfeste strengere straffer, vil ikke gubbene i rettssalene (Mest Høyesterett som er forgubbet) etterfølge dem. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...