Tabris Skrevet 9. august 2010 Forfatter #41 Skrevet 9. august 2010 Jeg må innrømme at jeg har mistet litt interessen for FF-serien generelt sett. Men FF-X er fortsatt et av de absolutt beste spill jeg har spilt, med en utrolig god historie. FF-XII er også et av mine favorittspill.
Gjest Vampen Skrevet 9. august 2010 #42 Skrevet 9. august 2010 Mm, var da jeg kom til Omega Ruins jeg og stanset! Jeg tror jeg er på det punktet hvor jeg kan gå og ta siste bossen, men nå er jo det noen år siden så jeg kan ikke plukke opp og starte der nå. Og når du nevner det Chocoboracet så minner du meg på en stor ulempe med å begynne på ny: jeg må klare den umuligheten en gang til!! Satt i mange dager med det der og kom aldri i nærheten engang, helt til jeg en gang nærmest ved et mirakel og tilfeldigheter fikk det til. Blitzball har jeg også lagt mye tid i, og det er ikke det kuleste. Likte mye bedre kortspillet i FF8, det kunne jeg spille i mange timer bare for moro skyld (men også for å få alle de beste kortene, selvsagt!). Nå savner jeg dagene som FF-nerd. Blir nok FF13 på meg snart! PS: Jeg hadde et stort crush på squall! Og cloud i 7ern.. Noen fjortiser drømte om Jared Leto, jeg drømte om spillfigurer. Sånn går det når man spiller for mye seint om natta, hehe Haha, som sagt, Squall :rødme: ! Jeg ble ganske så lykkelig når han plutselig dukket opp i Kingdom Hearts, selv om det ikke var helt det samme som i 8`ern. Jeg har kommet meg gjennom Omega Ruins noen ganger, men det er helt forferdelig i starten. Det føles ikke helt godt når en av disse http://finalfantasy.neoseeker.com/wiki/Zaurus plutselig kan gi deg seriøs bank. På den positive siden, når man kommer seg ut av "hullet" er man stappfull av både AP, gil og utstyr. I likhet med kortspillet i 8`ern begynner også Blitzball å bli gøy når man får de beste spillerene. Gleder meg veldig til jeg kan kutte ut den begredelige Keepa figuren, og hente inn Nimrook. Og ja, Chocoboracet er helt forferdelig.. tror det er noe av det mest begredelige opplegget de noen gang har lagt inn i et FF spill.
Gjest Cipheria Skrevet 9. august 2010 #43 Skrevet 9. august 2010 Jeg fikk aldri tak i sommerfuglene til ....Katamari, var det det han het? Så jeg ga opp. Khimari, tror jeg kanskje det var. Katamari er jo han grønne som triller rundt på den klumpen. Sånn går det når man sover for lite. Jeg må innrømme at jeg har mistet litt interessen for FF-serien generelt sett. Men FF-X er fortsatt et av de absolutt beste spill jeg har spilt, med en utrolig god historie. En trist slutt er en bra slutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå