makeløs Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 ...når en gjeng 11-åringer spiller elektrisk gitar i heimen, er langt over anbefalt db-grense. Men kanskje de blir flinke en dag? Hvem vet? De har i hvertfall lært "smoke on the water" (vel litt....), ikke værst bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 Vi trenger gode gitarister. Og du kan utstyre alle i huset med ørepropper. Kjenner en del som bruker ørepropper på øving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei makeløs! Her er det viktig at du støtter dem. Men altså man skal se forskjell på malt og nymalt gjerde! Synes dem er flinke jeg... smoke on the water er ikke bare bare.... for 11 åringer... Sier meg enig med pulverheksa.... Vi trenger flinke gitarister! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makeløs Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mai 2003 Joda, de for holde på. Heldigvis har jeg mitt eget lille kontor, der det er mulig å lukke døra og sjekke nye innlegg på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. mai 2003 #5 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg ser litt delt på min fremtid med pubertetbarn i huset. Fint at du har ditt eget lille sted å trekke deg tilbake på når det lyder som verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 15. mai 2003 #6 Del Skrevet 15. mai 2003 I mange kommuner er det fritidsklubber eller flerbrukshus der en kan få lånt øvingslokale, det er kjemp greit, så slipper du støyen i heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makeløs Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg vil jo gjerne at de beholder interessen for musikk oppe. Derfor får de holde på, men blir litt ør i hode av og til. Dette med øvingslokale er et smart tips. Tror faktisk det er et lokale ungdom kan bruke her vi bor. Skal sjekke opp dette. Kanskje de også kan få med seg flere og spille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå