Sol79 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Jeg skal ha en liten 17.mai-lunsj med koldtbord. Foreløpig har jeg følgende på menyen; karbonader med løk laks med eggerøre spekemat og salami ost salat Føler at jeg trenger noe mer. Noen gode forslag? Gjerne noe som er enkelt og ikke alt for dyrt.
Gjest nextlife Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Pasta/pesto salat Kok pastaskruer, skyll i kaldt vann. Gni skruene inn med pesto, bland inn hakkede soltørkede tomater (i olje eller marinert) bland i en god neve ruccola, la det stå over natten å trekke Ellers er det jo godt med potetsalat til både laks og spekemat. Endret 16. mai 2008 av nextlife
Marikke Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Husk loff/brød og smør da! Og så er det godt med melon til spekematen. Cantaloupemelonen er veldig god for tiden.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 lag en foccacia (italiensk olivenbrød i langpanne) og kanskje en pai. Veldig enkelt. Andre forslag kan være: - kabaret (aspik) - roastbeef m. remoulade/stekt løk - rekesalat Litt frukt på et fat er også et fint supplement. GOD 17. MAI!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå