Gjest Gjest_lene_* Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har kjærlighetssorg som har pågått siden desmeber i fjor. Jeg drømmer om han Hver natt, både mareritt og utrolig fine drømmer... Hver morgen våkner jeg opp fortvilet og på gråten fordi jeg vil glemme han men det er umulig når han dukker upp i drømmene hele tiden! Det var han som ikke ville innlede forhold med meg, men han ga forvirrende signaler etterpå også. Status mellom oss nå er at vi møtes tilfedlig i byen feks, og vi sender litt sms. Jeg har gjort mange ting for å glemme han..men ingenting ser ut til å funke enda, må jeg bare holde ut med smerten imens..... Noen gode råd?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 ja, jeg har det sånn enda, selv om det er ett par år siden bruddet. Han har også gitt jævlig miksede signaler etter bruddet, av typen "jeg vil egentlig være sammen med deg, men..." Jeg tror det er underbevissthetens måte å bearbeide på. Det tar laaang tid synes jeg, vet ikke helt hva man kan gjøre, drømmer kan liksom ikke styres...
Freckles Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Kjærlighetssorg er virkelig ille og det går nok ikke over på et blunk heller... Jeg synes det hjalp å slutte å tenke på at jeg måtte slutte å ha kjærlighetssorg. Gi deg selv den tiden du trenger for å få han ut av systemet! Jenter er fæle til å tillegge guttene de er forelsket i egenskaper de ikke har og analyserer småting som egentlig ikke har noen betydning. Prøv så godt du kan å tenke fornuftig rundt dette her og ha litt selvironi Kankje overromantiserer du noe som ikke er der? Noen ganger så kan kjærlighetssorgen være en slags ventil for å få ut mange andre ting som har bygget seg opp over tid uten at du kan sette fingeren på hva det er. Kanskje du trenger å snakke med noen om dette? For å svare på spørsmålet ditt så er svaret ja. Jeg har hatt det sånn. Men da har jeg vært i et forhold med personen en god stund før bruddet. Det tok 4 år å bli ferdig. Jeg har aldri hatt det sånn med noen jeg har datet og det ikke blei noe utav. Lykke til iallefall!
glitter-89 Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Hei! Du er nok ikke alene om å gå ha det sånn:( Har selv vært der! Det som hjalp for meg var å snakke ut om kjærlighetssorgen, og å ikke sitte hjemme og være lei meg. Samtidig hjalp det mye å bare kutte all kontakt, og slette alt jeg hadde som bilder etc av han.. Men bare ta tiden til hjelp, så går dette bra skal du se!
Cata Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Har hatt det sånn ja, men det går over - iallfall blir det bedre. Dessverre finnes det ingen mirakelkur, det er bare å ta tida til hjelp.
Poison Ivy Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Kjærlighetssorg er ikke til å kimse av, nei ! Det er bare tiden som kan lege disse sårene, og det er viktig å være aktiv, ikke sitt hjemme og ligg under dyna og sørg. Kom deg ut, lev livet og vær sammen med venner. En dag så våkner du opp og det hele gjør mindre vondt.
Foxylady Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Ja, har hatt det sånn, men kan trøste deg med at det går over. Det er en deilig følelse når kjærlighetssorgen går over. Da pleier jeg ikke å skjønne hva jeg så i han i det hele tatt. Livet er for kort til å sørge over noen som ikke vil ha deg, eller som ikke respektere deg . Det er flere fisk i havet. Prøv å tenk sånn, og du skal se at etterhvert er sorgen over:-)
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Du får mange gode ord her, og jeg vil si at de fleste av oss har nok opplevd det samme. Hjelper deg antakelig ikke å tenke på at andre har hatt det like vondt, men likevel. Det som har fått meg til å føle meg bedre i slike situasjoner, er å tenke på de negative sidene ved ekser og dater det aldri ble noe av. Selv om du kanskje ser ham kun i et rosenrødt skjær, så tenk på at den fyren egentlig ikke ville ha deg! Tenk over hvordan du ville fått det og hva slags liv det ville blitt - med en fyr som ikke brydde seg om deg på den riktige måten? Vær sjeleglad at du unngår det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå