Catzy Skrevet 15. mai 2008 #1 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg skulle gjerne hatt et par hvite t-skjorter til å ha under topper. Tynn bomull, gjerne økologisk. Ermene må dekke armhulene, og det bør være enten v-hals eller en litt dyp rund utringning, siden de skal brukes mest under bluser og skjorter. Skulle gjerne ha prøvd t-skjortene før jeg kjøper de, så jeg er ikke så gira på handle dette på nettet. Antar at H&M kanskje har noe, men skulle gjerne hatt andre tips også. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 16. mai 2008 #2 Del Skrevet 16. mai 2008 Cubus har t-skjorter med en litt større rund utringning i hvitt (og en del andre farger). De er i tynn bomull, men den er nok ikke økologisk. Lurer på om de pleier å ha 2 for 179,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mai 2008 Oppdaget tilfeldigvis Cubus-t-skjortene på fredag, og de ser ut til å være midt i blinken. Men jeg tar gjerne imot flere tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #4 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har et helt arsenal av sånne basisplagg av singleter og t-skjorter, og må bare si at Cubus sine t-skjorter er supre! De holder seg fine og er kjempebillige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå