Gjest *lucky* Skrevet 22. mai 2008 #21 Skrevet 22. mai 2008 Markedsføringbullshit? Er dette noe du sier for å overbevise deg selv om at du gjør noe riktig? De aller fleste hudpleieseriene er satt sammen på en måte som gjør at produktene fungerer best sammen. Nå kjenner ikke jeg Excuviance serien så veldig godt, men for de aller fleste hudpleieserier med mye aktive ingredienser så er det anbefalt å kun starte med et produkt av gangen. Begynner en med alt på en gang så kan en få reaksjoner på produktene. Huden er rett og slett ikke vant med det og trenger tilvenning. Siden du kaller deg hudterapaut går jeg ut i fra at du er utdannet som det. Det vil for meg si at visst du jobber i en salong så har dere et begrenset antall produktserier som dere selger og dere vil jo da selvfølgelig at kundene kun benytter seg av det dere selger. Så det er klart du ikke er enig når andre kaller det at man må bruke produkter fra samme merke for markedsføringsbullshit. Det vil jo ikke være god butikk for dere visst folk kunne tenke mer selvstendig og velge produkter ut i fra behov istedenfor å velge det dere anbefaler(selger)!!
Rexina Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 22. mai 2008 Har du prøvd Exuviance nå? Isåfall , hvordan likte du produktene ? Har prøvd de i 3 døgn nå. liker lukta veldig godt og de er bahagelige å bruke. Huden min holder seg matt men med glød hele dagen, noe jeg setter veldig stor pris på Men på den andre siden så popper kvisene opp over alt. Det står at det skjer i begynnelsen, siden de har en dyptvirkende effekt, og at alle kviser som skulle kommet opp på en mnd kommer på 1 uke eller noe.. Har brukt alle 3 produktene i ansiktet, halsen og brystet og de renser virkelig ut. Får bare håpe at dette går over etterhvert og at huden blir fin, hvis ikke så sliter jeg litt:P Noen andre som har opplevd dette? Hvor lang tid tar det før huden blir finere?
Marianne72 Skrevet 10. oktober 2008 #23 Skrevet 10. oktober 2008 Tror heller ikke på at man må bruke samme produkter. Dette bruker jeg med kjempegod effekt: Cleanser fra MD formulations glykolsyre (fruktsyre) pads fra elixir cosmeceuticals Anti-wrinkle serum fra elixir cosmeceuticals La Roche effaclar K som fuktighetskrem Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå