Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

er det noen som har erfaring med brasiliansk voksing?? har du noen plasser du vil anbefale i bergen??

Videoannonse
Annonse
Gjest trinet
Skrevet

Jeg vokser meg fast, har vokset meg i ca 2 år nå. I bergen kan du vokse deg på wah wah :)

Skrevet

Jeg har forsøkt denne typen voksing én eneste gang. Flate granskogen, det var vondt!!! Jeg krymper meg bare ved minnet. Uha. Men, folks smerteterskel er jo forskjellig, og jeg husker at det gjorde vondt å nappe brynene i begynnelsen også - og nå gjør det ikke vondt i det hele tatt.

Gjest trinet
Skrevet

Ja det er skikkelig vondt første gangen. Men så blir det mindre og mindre vondt etter hvert. Nå gjør det ikke noe særlig vondt i det hele tatt synes jeg. Men jeg kan ikke barbere meg for neste gang jeg vokser meg da, er det like vondt om første gangen. Og det vil jeg ikke oppleve en gang til :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor langt må det bli før man kan vokse det vekk igjen?

Gjest trinet
Skrevet

Hvor langt er jeg ikke helt sikker på.Men du kan gå 3 eller 4 uker etter at du har vokset deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva har dette innlegget på Seksualitet å gjøre??

Skrevet

Kan du ikke heller få kjæresten til å barbere deg?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Neida, det er ikke spesielt vondt. Det er ikke gøy... Men glatt og fint og sexy etterpå...

Bare pass på å hjelpe til litt selv, holde huden stram og bruke produktene hudpleier anbefaler.

Jeg vokser meg hver fjerde til femte uke. Håret må være i ca en cm før det kan vokses.

Håret som vokser ut igjen er mye mykere enn ved barbering, og når det er glatt er du også mye glattere enn ved barbering.

I Olso anbefales "Din hud og hårpleie" i Nydalen og på Majorstua...

(Bergen vet jeg ikke)

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen steder å anbefale i Stavanger?

Når dere sier at det er vondt, hvor vondt mener dere da? Brukte en gang epileringsmaskin under armene og hylte så høyt at tårene silte. Er det så vondt?

Skrevet

Når dere sier at det er vondt, hvor vondt mener dere da? Brukte en gang epileringsmaskin under armene og hylte så høyt at tårene silte. Er det så vondt?

hehe har aldri prøvd brazilian wax men har prøvd epileringsmaskin under armene og voks under armene og jeg må si at voksen var verst. Epileringen ble ikke så ille etter noen ganger og nå er det ikke noe problem i det heletatt (men så blir jo antallet hår færre også)

Vurderer å prøve epileringen på beikinilinjen også, men sist jeg prøvde holdt jeg på å begynne å grine.

Er litt skeptisk for å la ikkemedisinsk personell stirre på greiene mine.

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

brasiliansk voksing i Bergen

Jeg pleier å gå på Faceit hud og kroppspleie for brasiliansk voksing. Salongen ligger i Bergen sentrum. Damene der er flinke!

• Liker 1
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

I Stavanger er det Bare Clinic i Kirkegaten som utfører dette. Det er ikke så vondt, men verst første gangen. Blir veldig fint!!

Skrevet

En liten rettelse til det glamourgirl sier over her:

Håret må være ca. 1 cm _første_ gang du vokses. Etterpå holder det med ca. 0.5 cm.

Gjest Hvor i Drammen?
Skrevet

Kan dere anbefale noen steder i Drammen?

Gjest Gjest
Skrevet

Noen steder som tar brasiliansk på menn? Ser at mange skriver "kun kvinner".

Skulle gjerne ha fjernet alt der nede.

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet
Noen steder som tar brasiliansk på menn? Ser at mange skriver "kun kvinner".

Skulle gjerne ha fjernet alt der nede.

Afroditeklinikken i Oslo tar også menn. De har vel flere filialer om ikke jeg tar feil :)

• 1 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet iht reglene for reklame.

Yvonne (mod)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes ikke resultatet blir bra jeg, det kommer jo ut hår med en gang, så jeg må drive å nappe å styre. Åsså ser det så dumt ut fordi det kommer jo ikke hår overralt, bare litt sånn rundt omkring:p Men det kan hende jeg har gått til feil salong.

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst il å gjøre det til sommeren, men vet ikk om jeg tør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...