Gjest a Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Vi har begynt på kurs i brudevals, nærmere bestemt engelsk vals. Vi har lyst å danse til en rolig fin sang, men har foreløpig ikke likt de vi har hørt som er typiske valser. Jeg vil helst ha en moderne sang. Gjerne fra 80-tallet. Noen som har noen gode tips?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Passer kanskje ikke helt med moderne/80-tallet, men vil allikevel foreslå Sønnavindsvalsen
Gjest LilleLykke Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Vi skal bruke Secret Gardens "Serenade to spring". Danse mot vår heter den vel på norsk. Synes den er nydelig
Gjest Gjest_Moo_* Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Vi kommer til å bruke "Come Away With Me" med Norah Jones. Den er utrolig søt, og i et fint tempo. Hadde en siste finpuss på valsen med en avsluttende privattime med danseinstruktøren i dag (vi har gått på dansekurs i hele vinter/våres), og lærte en søt begynnelse og avslutning på valsen i tillegg. Vi gifter oss på fredag, og jeg gleder meg kjempemasse! Spesielt til dansen vår... har vært veldig morsomt å lære seg selskapsdans
Alice Ayres Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeg elsker sanger "You and Me" av Lifehouse. Den går flott an å danse til i valsetakt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Vi hadde musikken fra "Tre nøtter til Askepott" - utrolig fint og også bra valsetakt på den. Nå kan vi alltid mimre om brudevalsen vår når vi ser filmen på julaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå