Gå til innhold

Brudevals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begynt på kurs i brudevals, nærmere bestemt engelsk vals. Vi har lyst å danse til en rolig fin sang, men har foreløpig ikke likt de vi har hørt som er typiske valser. Jeg vil helst ha en moderne sang. Gjerne fra 80-tallet.

Noen som har noen gode tips? :bryllup:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Passer kanskje ikke helt med moderne/80-tallet, men vil allikevel foreslå Sønnavindsvalsen :hjerter_rundt:

Skrevet

vi brukte " you light up my life". funka fint det :)

Gjest LilleLykke
Skrevet

Vi skal bruke Secret Gardens "Serenade to spring". Danse mot vår heter den vel på norsk. Synes den er nydelig :)

Skrevet

Vi brukte "from this moment on"

Gjest Gjest_Moo_*
Skrevet

Vi kommer til å bruke "Come Away With Me" med Norah Jones. Den er utrolig søt, og i et fint tempo. Hadde en siste finpuss på valsen med en avsluttende privattime med danseinstruktøren i dag (vi har gått på dansekurs i hele vinter/våres), og lærte en søt begynnelse og avslutning på valsen i tillegg.

Vi gifter oss på fredag, og jeg gleder meg kjempemasse! Spesielt til dansen vår... har vært veldig morsomt å lære seg selskapsdans :)

Skrevet

Jeg elsker sanger "You and Me" av Lifehouse. Den går flott an å danse til i valsetakt. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vi hadde musikken fra "Tre nøtter til Askepott" - utrolig fint og også bra valsetakt på den. Nå kan vi alltid mimre om brudevalsen vår når vi ser filmen på julaften :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...