AngelFare Skrevet 15. mai 2008 #1 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, så har man meldt seg inn her igjen.... Vært en stund borte, og det skyldes ett snev av avhengighet av nettby.. En liten oppsummering av hva som har skjedd siden sist; forlovet meg, kastet ut xen, blitt singel, ble sammen med en jeg møtte p nettby, var sammen nesten ett år, og gjorde det slutt i des. som var... Har fortsatt god kontakt med han, og han er en av mine beste venner..... Ellers, for de som ikke kjenner til meg, så kan jeg fortelle litt om meg selv... Mangen og tjue år og egentlig ganske så vimsete av meg. Men jeg vet at jeg bor i Svelvik, trur jeg..... Jeg er så voksen nå, at jeg har fått tittelen Husmor - med blondegardiner, oppvaskbørste, rutete forkle og gode tøfler.....Selve bildet på 50-talls fruen er jeg, når gubben kommer fra jobb venter jeg nysminket og blid i døra på han, pipa ligger klar å venter på stuebordet, middagen står rykende varm på bordet og jeg spør han kjærlig om hvordan dagen hans har vært.............NOT =) I ett mareritt skjer dette kanskje...... Foruten meg befinner det seg en firbent røytende sak i samme hus, hobbyen er å miste hårballer overalt - jeg mister egentlig litt jeg å, så nu jobber jeg med å få trent denne firbente skapningen opp til å beherske støvsugeren.........Men bare så det er sagt, jeg HAR støv på hjernen, bokstavlig talt *flirer* Siden jeg innerst inne er meningsløs, uten standpunkter og det eneste laget jeg heier på er Samvirkelaget så er det nok ikke så mye mer å si om meg enn dette, du får spørre om du lurer - men husk ikke noe buksehumor for da blir jeg sur, min firbente venn som har lært å støvsuge blir sur og alle vennene mine i Hells Angels - DE blir å sure =)) Ja, åsså om du ber meg huske noe, husk å minn meg på det da - for hukommelsen min er på størrelse med en pakke dopapir =) av musikk går det stort sett i punk, rock og metal, og til tross for har musikk, så er jeg en ganske så myk jente Ellers er det ikke så mye å fortelle nå igrunn.... Men mer kommer senere i allefall, så bare å følge med..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngelFare Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 16. mai 2008 ahh, idag er jeg skikkelig trøtt.... Ble sittende å prate med en kjempe koselig og herlig gutt på msn.. hehe. Setter kjempe pris på å prate med han... Gikk å la meg i i tre tiden... våknet kl 9, og jeg er helt på trynet trøtt... la meg på sofaen, og der sovna jeg i 2 timer ca.... bahh.... Og på de to timene jeg sovna, skulle jeg egentlig ryddet, tørket støv og støvsuge... Jeg må vel nesten ta et tak å gjøre det nå vel.... hmm... Har IKKE lyst, men ting må jo gjøres.... Ellers så er det ikke så mye jeg skal foreta meg egentlig... Skulle vært på purkestasjonen idag å hentet en attest til sjefen. Var der igår, men jeg må visstnok ha en bekreftelse fra sjefen om at jeg skal da den, så jeg må innom frøken Sjef først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngelFare Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mai 2008 juppjupp.. da var det 17 mai, og gratulerer med dagen alle sammen:) Igår gikk stille og rolig for seg.. altså-ingen drikking, men det er helt greit....blir vel ett par glass med vin idag tenker jeg var på forballbanen idag med skolen. skulle egentlig vært på skolen i år også, men skolen holder på å bli bygd ut, så vi måtte være der nede... i regnvær, sol og overskyet om hverandre.... fikk liksom aldri bestemt seg heller:P Så var det kjøp av lodd, kjøpte 16 lodd til 2 kroner.. absolutt verd prisen:P Pleier aldri å vinne, så jeg tok det ikke så veldig høytidelig.... Etter loddkjøp, var det kostymefotball, og det må være noe av det morsomste jeg har sett noen gang..... Etter fotballen, var det premieutdeling til loddene, og jeg VANT!!!! :D jeg ble så glad... jeg vant en kjempe fin hvit orkide!! så den er godt plassert på baren... kjempe fin var den... nå er det bare å holde den i live da, for de er vanskelige å holde.... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. mai 2008 #4 Del Skrevet 24. mai 2008 Må innrømme at jeg lo godt av din egen beskrivelse av deg selv og ditt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå