Bjørnemor Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Legen min foreslo Acomplia for å redusere vekten min... Noen erfaringer? Evt, hvis du har hatt angst, eller er deppa har det vært noen forskjell..?
Mistyen Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Acomplia har angst og depresjon som en bivirkning. Kjenner to stk som fikk disse av legen, og måtte slutte pga bivirkningene. http://www.dinside.no/php/art.php?id=392837
X-life Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Med mindre du er svært overvektig, bør du vurdere å droppe medisiner som kan gi angst og depresjoner, spesielt om det er noe du har fra før.
Naela Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har prøvd, men fikk diare som bare det og måtte slutte ganske raskt.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har brukt dem, og de fungerte svært bra på meg. Men de kan forsterke negative følelser, slik som angst, depresjon, osv. Det er ikke sikkert at det er slik på deg, men jeg gikk på dem ganske lenge, og på slutten merket jeg at jeg begynte å bli nedfor av småting, som før ikke bekymret meg. Etterhvert sluttet jeg, men ikke pga bivirkningen, men fordi målet var nådd. Jeg syns du skal høre på din lege, og ikke alle som kjenner noen som har prøvd dem. Prøv selv, og fungerer det ikke, så slutter du. Så enkelt er det. Pillene virker på stoffskiftet ditt, og får deg til å forbrenne kalorier hurtigere. Og alt som virker på kroppen, kan selvsagt også virke på psyken. Pillene er dyre, ca 1000 kr for en måned. Men jeg tenkte at de 1000 kr hadde jeg sikkert sølt bort på mat og godteri uansett. Du er nødt til å legge om kostholdet ditt i tillegg, og ikke spise som før. Men det er opplegg du og legen din kommer frem til. Anbefaler deg å prøve dette. Lykke til.
hufsa! Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 heia! jeg har prøvd både reductil og xenical men virka overhode ikke på meg! men så fant jeg ut at Acomplia var kommet på markede så beg på de.etter 4 uker gikk jg ned 9 kg så er kjempefornøyd! ja,og spiser akkurat som før.så kan anbefale disse.lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 heia! jeg har prøvd både reductil og xenical men virka overhode ikke på meg! men så fant jeg ut at Acomplia var kommet på markede så beg på de.etter 4 uker gikk jg ned 9 kg så er kjempefornøyd! ja,og spiser akkurat som før.så kan anbefale disse.lykke til! Hva skal du gjøre den dagen du ikke kan ta tablettene lengre? I og med at livsstilen din er som før?
hufsa! Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Hva skal du gjøre den dagen du ikke kan ta tablettene lengre? I og med at livsstilen din er som før? Nei si det..må jo bruke fornuften og beg å redusere på inntaket men supert med en god start.når først kg beg å gå av så får man mere gnist til å gi på hehe.
Gjest Evelyn Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 Acomplia har angst og depresjon som en bivirkning. Kjenner to stk som fikk disse av legen, og måtte slutte pga bivirkningene. http://www.dinside.no/php/art.php?id=392837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå