Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 noen som vet hvilken sesong av 7th heaven som går på tven i disse dager?
Sol79 Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Er ikke den serien ferdig? Jeg så en sånn oppsummeringsepisode her om dagen som ble fortalt av Simon. Oppfattet det dithen at det var den siste episoden, men misforsto jeg da?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Er ikke den serien ferdig? Jeg så en sånn oppsummeringsepisode her om dagen som ble fortalt av Simon. Oppfattet det dithen at det var den siste episoden, men misforsto jeg da? Det var en episode som viste Simons collegesøknad, der han fortalte om livet sitt og om familien. Det var altså ikke siste episode.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Sesong 8. Tusen takk Er ikke den serien ferdig? Jeg så en sånn oppsummeringsepisode her om dagen som ble fortalt av Simon. Oppfattet det dithen at det var den siste episoden, men misforsto jeg da? Den går i reprise.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Siste episode eller ikke? Det er 11 sesonger, så det er en del episoder igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå