Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #1 Skrevet 15. mai 2003 Tenkte jeg skulle ta litt solarium til 17. mai, men jobber seint i dag, så jeg kan ikke ta der jeg vanligvis pleier. Jeg lurer derfor på om det er noen solstudioer i Drammen som er oppe etter kl 20 i kveld.
Texas Skrevet 15. mai 2003 #2 Skrevet 15. mai 2003 På Åssiden i den brune murbygningen rett bak Shell v/Ligosenteret er det åpent til kl. 23. Selvbetjening.
Lykkeliten Skrevet 15. mai 2003 #3 Skrevet 15. mai 2003 Har du lagt inn innlegget to ganger, gjest? Her er uansett mitt svar: Borte ved Rundtom er det åpent frem til 22 eller 23 (var i allefall det sist jeg var der). Ellers er det mulig den nye inne i kino/mediehuset er åpent lenger (inngang tvers over Lerretet). Ble litt confused jeg nå... :o
jordbær Skrevet 15. mai 2003 #4 Skrevet 15. mai 2003 Har du lagt inn innlegget to ganger, gjest? Ble litt confused jeg nå... :o tre ganger faktisk.. Forumet hang litt i sta.. sikkert derfor.
Lykkeliten Skrevet 15. mai 2003 #5 Skrevet 15. mai 2003 tre ganger faktisk.. Forumet hang litt i sta.. sikkert derfor. Takk...Godt å vite at det ikke var jeg som hadde tørna...
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #6 Skrevet 15. mai 2003 tre ganger faktisk.. Forumet hang litt i sta.. sikkert derfor. Stemmer :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå