Gå til innhold

Utdrikkningslag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal planlegge utdrikkningslag til kusina mi. Ho skal gifte seg te hausten:) men det er ikkje so lett som eg først trudde. Eg trenge litt tips? kansje nåken erfaringar? Eg står heilt fast:/ alt tas i mot med takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Eg skal planlegge utdrikkningslag til kusina mi. Ho skal gifte seg te hausten:) men det er ikkje so lett som eg først trudde. Eg trenge litt tips? kansje nåken erfaringar? Eg står heilt fast:/ alt tas i mot med takk:)

- skriv et detaljert budskjett, få gjerne gjestene til å betale inn på forskudd

- nok mat og drikke til bruden

- www.utdrikkningslag.no

Skrevet

Det kommer jo også litt an på hvor du bor da. I en storby er det vel en del ting å gjøre, på mindre steder må man vel kanskje ordne selv?

Min erfaring er at spa etc. enten for bruden alene eller for alle er GØRR kjedelig, ikke minst fordi man ikke akkurat bidrar til å få opp tempoet underveis, man blir utrolig sigen. Så mitt tips er å droppe sånt.

Bruden bør få en utfordring av noe slag, som kan passe inn med det hun kan/ikke kan. Jeg er ikke helt for å drite bruden totalt ut, men litt utdritning kan være morsomt (kommer også an på bruden).

Så er det viktig å gjøre noe sammen alle sammen. Eks har jeg vært med på linedance kurs, magedanskurs, go-cart osv der alle kan delta.

Prismessig er det jo greit å kunne ha kvelden hjemme hos deg eller noen av de andre, så lager man mat sammen. Sosialt og hyggelig. Da kan man jo evnt. ha noen oppgaver bruden skal svare på. En klassiker er jo å stille spørsmål til brudens kommende mann og filme det, og så må bruden svare. Så får man se om det blir samme svaret fra begge.

NB! Husk å sørge for god tid og ikke helt fullpakket program; det er fort gjort å presse alt for mye inn på en dag, og da blir man jo utrolig sliten.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...