Gjest Gjest_Hero_* Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hei, jeg er en mann som tenner veldig på latex og lakk klær. Jeg synes kvinner i latex klær som er polert glinsende og som sitter tett på formene er utrolig sexy. Hva synes dere jenter om å gå med slike klær? Har dere prøvd det, og hva var erfaringen? Føler dere sexy med det og tenner dere på det?
FantasDick Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er veldig glad i lakk, i alle fall. Synes latex ofte kan være litt ekkelt/gummilignende og matt - det er ikke sexy. Men lakk er hot!
Gjest Gjest_Hero_* Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Latex må behandles med glansspray. Da blir det glisendende vakkert, og er enklere å ta på/av. Fordelen med latex er at det former seg mer etter kroppen, og får frem formene. Men enig i at lakk også er veldig hot!
Sol79 Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Mener du ute blant folk? I tilfelle så syns jeg det er skikkelig harry!
FantasDick Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Mener du ute blant folk? I tilfelle så syns jeg det er skikkelig harry! Jeg mener ikke ute blant folk, sånn for ordens skyld. Og ja, latex må behandles, men synes ikke alltid det hjelper likevel. Foretrekker lakk.
Shinana Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Latex, så desidert! Second skin på en måte som ikke lakk kan matche synes jeg. På Rubber Ball i London gikk jo de aller fleste slik kledd, og der var ganske mange. Ikke harry, synes jeg. 1
Verminaard Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 WOW, har du vært på rubber ball i London, fortell?
Fluffie Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Jeg synes lakk er greiest aa haandtere, og saa er det rimeligere som regel. Men latex er litt annerledes og ganske sexy med glans, men det er et pes aa faa det av og paa!
Gjest globetrotter Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Jeg synes lakk er greiest aa haandtere, og saa er det rimeligere som regel. Men latex er litt annerledes og ganske sexy med glans, men det er et pes aa faa det av og paa! Latex er mest sexy, og er det litt brukt og godt innsmurt blir det enklere å bruke. Dessuten er påkledningen litt av spenningen. Latex er deilig å ha på, det sitter som et ekstra hudlag. Blir ekstra tent av det.
Envy Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 er lei av både lakk og latex jeg.. synes det er oppskrytt! Føler meg sexy i det, men da jeg er fetish modell er jeg lei av alle slibrige kommenatrer man får og har valgt å legge bort både lakken og latexen for en stund =)
Verminaard Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Kjæresten har hatt en latexkjole en stund, og hun er utrolig vakker i den. Nå har jeg kjøpt lange latex strømper, hansker og hofteholder til henne. Gleder meg veldig til å se henne i dette i helga
Shinana Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 WOW, har du vært på rubber ball i London, fortell? Vi var på Rubberball i London både i 2001 og 2006. Skikkelig moro det! Utrolig mange spesse mennesker der! Alle i festhumør sef. I 2006 var vi på vorspiel hos noen venner først, og på nachspiel hos en gjeng fra Canada etterpå. Holdt på til langt ut på morrakvisten :-) Anbefales!
Verminaard Skrevet 16. mai 2008 #13 Skrevet 16. mai 2008 Er det noen som har lyst til å fortelle om lakk og latex garderoben sin? Hva har dere, og når og hvor bruker dere det?
Gjest Ravenor Skrevet 17. mai 2008 #14 Skrevet 17. mai 2008 Vi er et par som har begynt å utforske dette. Veldig spennende og opphissende. Varmt og litt klamt, men deilig. Hun har latexkjole, undertøy, strømper og hansker. Han har en body og truse.
Verminaard Skrevet 19. mai 2008 #15 Skrevet 19. mai 2008 Jeg elsker latex klær. Men som flere har påpekt kan de bli litt klamme og varme, og det kan være vanskelig å kle av og på. Jeg synes dette er en del av hele opplevelsen. Men er det noen som har gode tips på hvordan hele opplevelsen kan bli litt bedre? Dvs at de blir litt mykere og lettere å få på. Og er det noen som kan gjøre det litt mindre klamt?
Gjest Gjest_Hero_* Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har hørt at det er en klubb for oss som liker denne typen klær i Oslo - Catpeople. Noen som har har vært der, og var det spennende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå