Rosenrød Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Prøvde meg på kles- og velværeforumet, men fikk ingen respons der. Er det noen her på reiseforumet som kjenner til stedet og kan si litt om det?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Sjekk denne linken: www.bicestervillage.com/ God shopping, kan finne en del bargains der
Rosenrød Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Takk for link, har sjekket den ut før, men hadde håpet at noen her inne hadde kunnet gi meg en rapport. Men det virker ikke som om noen kg-ere har vært der....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Ikke verdt turen hvis du har få dager til disposisjon. Dyre designerklær fra ifjor som er litt billigere.
Rosenrød Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 Vi har seks dager til disp, så tror nok vi tar turen ut dir. Just in case vi finner noe fint!! Har du vært der?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Ja, jeg har vært der, for et par år siden. Kjøpte en genser, og et par t-shirter. Med 6 dager har dere jo tid. Det er iallefall veldig koselig der, en slags kardemommeby . Dra tidlig på morgenen, da er det ikke så mye folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå