Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Kan noen anbefale et sted som har godt utvalg i dresser? Mann, 40 år, normal kroppsbygning, ca 174 høy. Dette skal være en pendress til bruk i konfirmasjoner og den slags. Han er en litt sporty type som egentlig ikke liker dress noe særlig. Pris..vel, hvor mye må man ut med for å få en ok dress med et snitt som varer noe år? Noen som har noen gode tips?
Catzy Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hvis dere bor i nærheten av Oslo, ville jeg gått innom l'Escalier i Rådhuspassasjen. Mannen min kjøpte 2 ganske klassiske dresser der i vinter. De har peil, og det så ut for meg som om det er god kvalitet i stoffene. Mener den ene dressen kostet rundt 5000 kr, den andre litt mer. De har også en dame som gjør endringer på dressene, for å få de til å sitte best mulig. Hun fikset bl.a. litt opp på jakken til den ene dressen, siden min kjære har litt skjeve skuldre... God service!
Supraspinatus Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Kommer an på hvilken prisklasse du vil ha. Veldig billige dresser med feks slim fit finner du på H&M. Greie relativt billige, men litt dyrere enn H&M, som ikke er så veldig mote-formet finnes på dressmann. Dyrere dresser, som er mer kvalitet finnes på feks Ricco Vero Exhibition monsieur scabal på kløverhuset T.Michael i skostredet. Vincci strandgaten Endret 15. mai 2008 av Supraspinatus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå