Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 noen som vet om noen gode fuktighetsprayer for ansiktet. dere kan gjerne komme med noen for håret og. helst ikke for dyre!!
Gjest Lacuna Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Paul Mitchell har en i Awapuhi-serien; den skal visstnok funke både for hud og hår. Clinique Moisture Surge skal også være bra.
Nienna83 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Lurte på om disse fuktighetssprayene fungerer slik at de både gir fuktighet og får sminken til å vare lenger, dersom man påfører når man har tatt på sminke? Eller gjør de sminken mer vasket bort? Jeg trenger noe til å ta utenpå min mineralsminke for at den ikke skal fade så fort, men finishing powder bare tørker ut huden fullstendig..
Hilde Christina Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 ^ Glo minerals hydrating mist er god til både å gi fukt og sørge for at makeup holder lenger, men jeg synes Declèors er overlegen på å gi fukt. Begge to fåes billig på ebay
Gjest Raptuza Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Avene har ein med termalvann. Sjølv har eg ein spay med C-vitamin frå Herbalife, men glømmer berre å bruka den....
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 DET ER JO BARE VANN?! ET BILLIG TIPS! (det gjelder ikke dere som liker syrer i sprayene deres, dere har sikkert feit hud) Kjøp en hagespray, eller en eller annen spray, og tapp i VANN fra SPRINGEN! MYKKJE BILLIGARE.
Nienna83 Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 DET ER JO BARE VANN?! ET BILLIG TIPS! (det gjelder ikke dere som liker syrer i sprayene deres, dere har sikkert feit hud) Kjøp en hagespray, eller en eller annen spray, og tapp i VANN fra SPRINGEN! MYKKJE BILLIGARE. Vann er da virkelig ikke kjent for å bevare sminke er den vel..? I tillegg vil det bare gjøre huden tørr kort tid etter påføring.
Gjest Raptuza Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Vanleg springvatn inneheld bl a klor og fluor, så det er nok ingen skjønnhetskur....
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Er noen av flaskene under 50 mL? Skulle gjerne hatt en å ta med på flyreiser. (Og uansett effekt- litt luksus, nødvendig eller unødvendig, må vi kunne unne oss..)
Gjest Raptuza Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Syns ikkje det er luksus når huden treng det, særleg for oss med ømfintleg hud.
Gjest Bloom Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Dior har en deilig fuktspray, den heter HydrAction.. Også har Biotherm en for sensitiv hud, husker ikke hva den heter i farten men er hvit flaske med grønn skrift. Heter noe med Spring Mist tror jeg. Ellers til å få makeupen til å sitte har ModelCo en spray som heter Beauty Fix som man bare sprayer på etter man har sminket seg så sitter makeupen perfekt hele dagen!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 Har noen av dere prøvd Bodyshops sin fuktighetsspray? Den inneholder bla vitamin E og ska lukte litt rosevann...
Gjest Gjest_Gjestine_* Skrevet 24. juli 2008 #15 Skrevet 24. juli 2008 Apoteket selger små fra avene. kjekke på flyet og stranda. men må nå si at MD formulations sion fuktspray er best. Til håret vil jeg annbefale schwarzkopf bc bonacure sin moisture kick conditioner leave in.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå