Gå til innhold

Er kvinner late?

Fremhevede innlegg

Gjest Casey
Skrevet

...Lurer jeg på.

I så fall, hva tenker menn om det?

Er det greit at menn tar styringen og initiativene, eller vil menn at kvinnene skal høvle over og ta masse initiativ?

Kjekt om noen har tenkt veldig mye over dette!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

For det første kommer det jo an på hva slags preferanser paret har. Det finnes jo menn som ønsker at kvinnen skal være den dominante.

Men selv om det er mannen som tar styringen (noe som kanskje er det vanligste), så betyr ikke det at kvinnen skal ligge urørlig som et lik. Jenta må jo knipe, bruke hoftene, armene etc.

Ellers synes jeg absolutt at jenta også bør ta initiativ til sex. Hvis man selv alltid må ta initiativ mister man litt lysten etter hvert.

I praksis har jeg aldri opplevd dette som noe problem.

Gjest Gjest
Skrevet

Det verste som finnes er melsekker som tror at mannen skal gi henne orgasme sånn uten videre, slik at hun skal slippe å svette så mye som en dråpe. Kvinnen har mye av ansvaret for hennes egen orgasme hun også.

For meg må kvinnen uansett rolle hun har valgt (passiv, dominant), være med på moroa.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror ikke det er så vanlig at kvinner er helt passive i senga lenger. Det finnes helt sikkert en del late kvinner, akkurat som at det finnes late menn, men at kvinner generellt er passive i senga tror jeg ikke er regelen.

Skrevet

Min forlovede har aldri klaget på at jeg er lat i senga, men vi tok en liten "test" en gang, bare for å se, sånn likevel. Under akten gjorde jeg alt slik jeg pleier (hørtes teit ut, men la gå), og så ble jeg en "potetsekk" og han ble helt sjokkert! Han sa det var ekkelt og merkelig og at jeg aldri måtte gjøre det igjen! :ler:

Jeg liker at han tar styringa og er dominant, men det betyr ikke at jeg bare "ligger der". Men siden vi kjenner hverandre godt og er enige om hva vi liker/forventer o.l, så forventer jeg at han "gir" meg orgasmer, når vi har avtalt at jeg skal "få". Jeg er litt tungstarta, så er ikke så ofte vi gidder å prøve å få meg til å komme. ;) Men når vi har bestemt oss, så skal jeg love dere at jeg sliter, jobber og svetter som bare det for å få det til.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva kan egentlig kvinnen gjøre i misjonærstilling? Knipe er jo greit. Men føler hvis jeg skal begynne bevege hoftene så blir det bare mer pes for mannen. Virker liksom som det er bedre når jeg ligger stille

Gjest Gjest
Skrevet
Hva kan egentlig kvinnen gjøre i misjonærstilling? Knipe er jo greit. Men føler hvis jeg skal begynne bevege hoftene så blir det bare mer pes for mannen. Virker liksom som det er bedre når jeg ligger stille

Kvinnen hos legen for underlivsundersøkelse

Legen: Er du seksuelt aktiv?

Kvinnn: Næææ, jeg ligger no bare der.

Gjest milkyway
Skrevet

Jeg pleier å bruke fjæringen i madrassen til å skyte meg selv opp mot han, så det blir supersmell! :-D Men avogtil vil han bestemme, og da legger han meg på magen og tar politigrep på meg, da kan jeg ikke gjøre stort!

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke ekstra pes ved hoftebruk, tro meg. Men den må være tilpasset til rytmen. Det er slitsomt om man ikke treffer samme rytme. Kniping er ofte forskjellen på kjedelig og bra.... Og ved å variere stillingen vil man kunne treffe forskjellige punkter og det vil oppleves annerledes. Misjonæren behøver ikke være kjedelig. Hendene bør brukes aktivt. Stryk ryggen, ned mot rumpa, dra i håret, gjerne sett neglene i ryggen og rumpa. Løft hodet og kyss hals og nakke, ekker gjerne bit.... ;)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Misjonær syns jeg kan være superintimt og absolutt ikke en lat stilling... Man kan bevege seg mye i den, og gjøre mye moro...

Gjest Gjest
Skrevet
Misjonær syns jeg kan være superintimt og absolutt ikke en lat stilling... Man kan bevege seg mye i den, og gjøre mye moro...

Ikke sant! Og om man er litt mindre aktiv i en stilling betyr jo ikke dette at man generellt er lite aktiv og lat i senga. Man kan ta igjen både før og etter, eller neste gang dersom man har vært mer den som har mottat under en akt eller ved en stilling.

Jeg er ganske passiv når han tar meg bakfra, da vi har kommet frem til at det er best om bare en har styringen har for akkurat oss som par(noe med vinling på penis i den stillingen som er litt triky). Men dette betyr jo ikke at jeg er passiv i senga likevel, da vi som regel har hatt oralsex og flere andre stillinger før vi avlutter med en hard doggy :lur:

Skrevet

Jeg elsker misjonærstillingen og jeg føler meg ikke som noen melsekk. Får absolutt lettest orgasme i den stillingen...

Deilige mannen min .....sukk.... :rødme:

Gjest Casey
Skrevet (endret)

Her var det hvertfall varierte svar, og ikke så dumme heller. Det kan godt hende at flere kvinner blir mer initiativrike jo mer erfaring/eventuelt selvtillit de får.

Endret av Casey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...