Gjest Krøllis Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har rett hår med litt fall ned til skuldrene. Ganske kjedelig og jeg har hatt store krøller mange ganger før, syns det er kjedelig:P vil gjerne ha småkrøller som står litt. Hvordan får jeg til det? Og hva slags produkter burde jeg bruke?
astral Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Prøvde papilotter en gang, fikk skikkelig kort krøllehår. Men jeg er av de som vil ha lange, store krøller... Men var det ikke for det så ble det en suksess =) Jeg satte de i i småvått hår, men tvinnet tørkepapir rundt de så håret skulle tørke fortere. Fønet det litt og lot det lufttørke. Ble bra krøller =)
Essie_ Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Prøv papilotter! Det funker bra! Noen som vet hvor man får kjøpt papilotter?
pittie Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Vita selgte det i hvertfall før og H & M tror jeg..
Essie_ Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Vita selgte det i hvertfall før og H & M tror jeg.. Takk for svar, men verken vita, h&m eller cubus har (ikke her i byen i hvertfall).. Noen flere tips? Gjerne nettbutikker også..
Ricola Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Takk for svar, men verken vita, h&m eller cubus har (ikke her i byen i hvertfall).. Noen flere tips? Gjerne nettbutikker også.. Jeg har også vært på jakt etter papiljotter, uten å finne noen! Har vært på alle de store kjedene med parfymeavdeling (H&M, Vita, Cubus o.l.). Har også snakket med alle frisørene i byen, elkjøp, expert.. Det er virkelig ingen som selger disse lenger! Følger med på denne tråden, i tilfelle det skulle dukke opp noen kloke hoder
Bjørnemor Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Jeg har brukt papiljotter mye gjennom åra.. har de fortsatt i skuffen... Fant dette på nettet.. lurer på om det er slike vi snakker om?
Essie_ Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 (endret) Jeg har brukt papiljotter mye gjennom åra.. har de fortsatt i skuffen... Fant dette på nettet.. lurer på om det er slike vi snakker om? Ja! Tusen takk! Har også brukt slike mye opp gjennom årene, men finner dem ikke igjen. Nå blir det nye! Endret 25. august 2008 av Anemsi
Ricola Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Jeg har brukt papiljotter mye gjennom åra.. har de fortsatt i skuffen... Fant dette på nettet.. lurer på om det er slike vi snakker om? Tusen takk fra meg også! Har bestilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå