Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei

Endret av macdreamy
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvor mange sexpartnere er akseptabelt for menn/kvinner ?

synes dere det er mere intimt for ei dame å ha sex enn en mann ?

Det er vel akkurat det samme syns jeg, etter hvert. Tidligere var det vel mer sosialt akseptabelt at mannen lekte mer enn jenta, men det har vel etter hvert gått over.

Akseptabelt antall, vil vel avhenge av lyst og hvordan realsjon man har vært i den mest "aktive" perioden. Er man konstant singel i perioden mellom 20 & 30, så vil vel antallet akseptable partnere bli nærmere 3-sifret. :ler: Jeg syns personlig ikke 10 forskjellige på ett år er noen dødssynd i en singel verden.

Gjest Gjest
Skrevet

1. Det antallet som er akseptabelt er det antallet den aktuelle personen føler seg komfortabel med. Hvorvidt en kvinne/mann har hatt sex med 1 person eller 1000 personer, er faktisk ikke min eller din sak. Det er så trangsynt å bedømme slikt. Tragisk nok er det mer akseptert for menn å "ligge rundt" enn det er for kvinner, men det er heldigvis i ferd med å forandre seg. :) Hver person styrer sitt eget liv.

2. Eh, nei? Sex er sex, og hva folk legger i det bunner nok mer ut i personlige forutsetninger enn i kjønn.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke et antall som er akseptabelt.

Alle har vi ulike livsfaser.

Hva vedkommende har gjort før blir litt uinteressant. Hvem og hva når vi er sammen er en anne ting. Alle har vi vår forhistorie.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorvidt en kvinne/mann har hatt sex med 1 person eller 1000 personer, er faktisk ikke min eller din sak. Det er så trangsynt å bedømme slikt.

Det sier oss faktisk ganske mye om en person er jomfru eller om h*n har hatt sex med 1000 stykker. Det betyr ikke at man skal felle noen moralsk dom, men man kan lese mye ut av det.

Skrevet

Vi er vel alle forskjellige.Men jeg er stolt over å bare å ha noen få sexpartnere... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...