Gå til innhold

Har du noen gang vært på TV?

Har du vært på TV?  

1. 1. Har du vært på TV?

• Ja, flere enn 1 gang!
      35
    • Ja, en gang.
      33
    • Nei, aldri - vet ikke hva jeg ville synes om det.
      9
    • Nei, men det hadde vært morsomt!
      5
    • Nei, og det kunne jeg heller aldri tenkt meg.
      6
    • Annet.
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er den første avstemminga jeg lager!

Begrunn gjerne svaret ditt :blunke:

Jeg har aldri vært på TV.

Hadde ikke hatt noe mot det hvis det var fordi jeg var statist/skuespiller eller no.

Ville aldri i verden blitt med på et reality progrem el..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært på TV, eller på radio, eller i avisa!

Er utrolig lite PR-kåt.

Synes at det er fælt å høre sin egen stemme og å se seg selv uten å få velge bort bilder.

Skrevet

Ja, faktisk!!! Var en gang opptak fra kontoret der jeg jobber....Da måtte jeg komme liksom tilfeldig gående foran kamera og sette meg på pulten min og byne å taste på PC'en.....Fy søren for en ryddejobb jeg hadde på pulten min før den seansen der..... :ler:

Skrevet

Oh yes, men hvis jeg sier hva jeg gjorde der, avslører jeg meg selv.

Gjest Lott@
Skrevet

Jepp, var med i et reality program for noen år siden + at jeg har vært statist.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Jeg var linselus blant publikum under noe spelemannsgreier da jeg var ca. 14 år. (Alt foreldre drar en stakkar med på...) Av en eller annen grunn havnet kamera flere ganger på meg. Resultatet var en ukes slengbemerkninger på skolen etter. :D

Skrevet

Jeg ble ufrivillig filmet av NRK mens jeg gikk av toget.. grr..

Har vært mange ganger i lokalavisen og på radio..

Men jeg forsøker så godt jeg kan å styre unna alt som har med tv, radio og aviser å gjøre da.. :oops:

Gjest indiangranny
Skrevet

Jeg har vært med i Kvitt eller Dobblet på NRK og vært med i radio når de hadde C&W festival i Førde :D :D

hilsen

Skrevet

Var programleder på lokal-tv for noen år siden.. :lol:

Skrevet
Jepp' date= var med i et reality program for noen år siden + at jeg har vært statist.

Tør du svare på hvilket?

Gjest Duchess
Skrevet

Ja, men jeg sier ikke hvor eller hvorfor.

Gjest Lott@
Skrevet

Jada, det tør jeg - jeg var med i Robinsonekspedisjonen i 19.. - årstallet vil jeg ikke si :sjarmor:

Artig og uforglemmelig opplevelse som lærte meg en hel masse :P

Skrevet

Ja, men det er lenge siden!

Skrevet
Jada, det tør jeg - jeg var med i Robinsonekspedisjonen i 19.. - årstallet vil jeg ikke si :sjarmor:

Artig og uforglemmelig opplevelse som lærte meg en hel masse :P

Oj, nå ble jeg nysgjerrig :o

Skrevet

Ja! Jeg har blant annet blitt ufrivillig intervjua.. sier ikke i hvilken sammenheng...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det har vært en del av jobben min i mange år :D

... så nå kan dere bare lure...

Lott@: Er du Christer kanskje??? :ler:

Skrevet

Jeg har faktisk jobba som nyhetsoppleser på TV, så der har jeg vært ganske mange ganger... :blunke: La oss anslå en 150 til 200 ganger (jobba bare der litt over et år)

Suz - minikjendis på lokal-tv :roll:

Skrevet

Jeg sang i Grieghallen da jeg gikk i barnesangkor. Husker ikke helt hvorfor de hadde denne tilstelningen. Der var artister fra andre land der også, Erik Bye var "programlederen".

Og Kong Olav satt i salen - det var stort det. JEG skulle få synge for kongen 8)

Føler meg litt snurt da siden ingen spurte om autografer engang. Ikke ble jeg "oppdaget" heller :-? Merkelig spør du meg :ler:

Fikk forresten vite da jeg ble større at jeg sluttet i koret like etter den forestillingen fordi jeg HATET å stå på scenen og synge - kanskje like greit at jeg ikke ble oppdaget? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...