Livets datter Skrevet 15. mai 2003 #1 Skrevet 15. mai 2003 ...eller er det utrolig "stille" her nå??? Hvor er alle sammen? Halloooo...
Gjest Lea Skrevet 15. mai 2003 #2 Skrevet 15. mai 2003 I'm here! Pleier det ikke å være stille på dagen da??
Livets datter Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2003 Nei, idag synes jeg det er ekstremt stille!!!
chimp Skrevet 15. mai 2003 #4 Skrevet 15. mai 2003 Er her jeg....litt til og fra idag.....Kan ikke sitte pal på KG sånn som igår hver eneste dag.....hender jo jeg har litt å gjøre her på jobb også.....
chimp Skrevet 15. mai 2003 #5 Skrevet 15. mai 2003 .....men er igrunnen enig; d var da bemerkelsesverdig lite aktivitet her, når du sier d så.....
Gjest Lea Skrevet 15. mai 2003 #6 Skrevet 15. mai 2003 Jeg pleier jo ikke å være her på dagen jeg.. bare titter innom av og til. Men i dag er hele formiddagen viet til KG! Må vel komme i gang og rydde opp etter meg før sambo kommer hjem og kanskje begynne på middagen? Men frem til da....
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #7 Skrevet 15. mai 2003 Ligger litt på etterskudd med et par småting etter den produktive gårsdagen... *selvkritisk i dag*
chimp Skrevet 15. mai 2003 #8 Skrevet 15. mai 2003 D blei faktisk mer på meg også å gjøre idag ja.....
Livets datter Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2003 Ligger litt på etterskudd med et par småting etter den produktive gårsdagen... *selvkritisk i dag* Det ble noen innlegg igår, ja. Tok helt av der en liten periode...
Gjest Hilde K S Skrevet 15. mai 2003 #10 Skrevet 15. mai 2003 Jeg er også her. Men har tilbragt ( tilbrunget, tilbrangt eller hvordan det nå bøyes ) på sofaen. Er skikkelig snyleteforkjølet. I dag er det attpåtil foreldrekaffe, frisør og vennetreff ikveld. IIIIhhhhaaaaatsjooo !! Det er skjelden jeg er syk, så når jeg først blir det blir jeg liiike syyyyyk som mannen. ( Skyt meg den som vil ) SUKK SUKK SUKK SUKK SUKK SUKK SUKK SUKK SUKK SUKK SUKK SUKK Åh det var deilig å få klage litt, føler meg mye bedre !
Livets datter Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2003 Jeg er også her. Men har tilbragt ( tilbrunget, tilbrangt eller hvordan det nå bøyes ) Tilbrinkt?
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #13 Skrevet 15. mai 2003 Je er her ååå!! *Hoppe opp og ned og vinke*
Malou Skrevet 15. mai 2003 #15 Skrevet 15. mai 2003 Jeg er her nå og synes det er litt sånn halvstille her, men jeg pleier jo heller ikke være her på denne tiden på en torsdagskveld, men det er helligdag (jippi) her i Danmark i morgen, så jeg nyter livet... Og ja, det har vært litt stille her i hele dag ja... Jennifer
Gjest Hilde K S Skrevet 16. mai 2003 #16 Skrevet 16. mai 2003 Livets datter ; TILBRINGT ? Den har jeg aldri tenkt på som en mulig bøyning ! Chimp ; tusen takk. Er hjemme i dag og, litt feber igjen men håper jeg er på bena igjen i morgen. Må jo ikke gå glipp av (det hersens) 17 maitoget...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå