Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, no har vært slutt i 1 mnd og 2 uker. og dt e noe dritt..Det gjør sykt vondt. For ei mnd og 2 uker, så bare gikk han sin vei. Uten å si stort, bare Sorry. Så var han ute av livet mitt etter 1,5 år som kjærester og 1 år som samboere. Som om det ikke betydde noe for han. Og her sitter jeg og forstår ikke frem og tilbake på noe. Ikke ga han noen grunn for at han gikk hell, men etter å ha sendt et brev til han. Fikk jeg tilslutt vite at han ikke hadde kjærestefølelser for meg lengre (men går ikke disse opp og ned?!), men at han var gla i meg og at han hadde hatt dt veldig bra med meg.

Jeg har lenge hatt en mistanke (før dt ble slutt) at han hadde noe på gang med ei han jobber med. Jeg spurte han om dette opp til flere ganger, også nå i ettertid etter dt ble slutt, men han sier at det ikke er noe. Han har ikke følelser for noen andre sa han når han gikk.

Men takk til tryneboka, så har han plutselig klipt seg, endret klesstil og alt etter dt ble slutt med meg. Og hvem andre enn HO er med på mange av bildene han blir tagget i. Noe som gjør meg veldig lei meg, betyr virkelig ikke det 1, 5 året vi var sammen noen som helst. har han bare hoppet på ho med en gang. Er han ikke lei seg for at det ble slutt han altså.

Og dumme meg er jo sykt gla i gutten. Og ønsker jo han tilbake, dum som jeg er. Ikke vet jeg hva jeg ska gjøre, klare ikke å tenke, fungere eller noe som helst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg kan si jeg, annet enn at jeg vet hvordan du har det :klem: Er i samme situasjonen selv...

Skrevet

Det er noe dritt.. ikke vet jeg om han er sammen med dette kvinnemennesket heller. for han tar jo ikke kontakt med meg. Jeg e sint, lei meg og forbanna på en gang. Hvorfor i alle dager ska kjærlighet være så vanskelig.

Noen som har noen råd i slike stunder? Er det noen som helst håp i helvete el i himmelen om at han savner meg og vil tilbake?

Gjest Gjest
Skrevet
Det er noe dritt.. ikke vet jeg om han er sammen med dette kvinnemennesket heller. for han tar jo ikke kontakt med meg. Jeg e sint, lei meg og forbanna på en gang. Hvorfor i alle dager ska kjærlighet være så vanskelig.

Noen som har noen råd i slike stunder? Er det noen som helst håp i helvete el i himmelen om at han savner meg og vil tilbake?

Har han klipt seg???

Skrevet

ja.. hadde langt hår, men no har han plutselig kort..

Gjest Gjest
Skrevet
ja.. hadde langt hår, men no har han plutselig kort..

Føler med deg.Sitter her med sorg selv.Han falt for kolegaen...

Skrevet

Hei!Skjænner at du har det trist.har selv vært i en lignende sitvasjon.Men vi hadde vørt sammen i 18 år,hadde 2 barn..han gikk bak ryggen min i flere år med en kollega...(de bor nå sammen).Alle visste det untatt meg.Hele livet ble snudd 0pp ned,taket raste i hodet på meg.....Men jeg hadde god hjelp,ikke minst fra de på jobben....Og tenk,nå har jeg funnet meg en ny mann,det fantes en annen for meg.....Og har det knallbra,og ble mamma på nytt for et år siden :)

D et jeg mener å si er,ikke gi opp.Det tar en tid å komme over det,men jeg er helt sikker på at det finnes en annen der ute for deg....Og vær glad at han gikk nå,og ikke etter å ha vært utro i flere år.......For den følelsen er ikke god...

Klem til deg.....

Skrevet

hei. jeg forstår deg. våres forhold ble slutt august 2007 å jeg har enda sorgen her. blir gal snart det gir seg aldri.

Skrevet

I know I know I know..

Det blir dog lettere med tiden!! Promise!!

Skrevet
I know I know I know..

Det blir dog lettere med tiden!! Promise!!

lettere.? vanskelig når man har barn med vedkommende. så man altid må se henne.

skulle hatt en bryter med følelser på og av :)

Skrevet

huff.. dette er vanskelig.. Ikke vet jeg om de er sammen da, men har en følelse for at ho hadde en betydning for at det ble slutt.. men hvorfor i alle dager kan han ikke bare si at han hadde følelser for henne når han gikk da, hadde kanskje jeg forstått litt mer om hva som hendte også. Etter dt vi har delt sammen, synes jeg virkelig jeg fortjener og vite dette. Men han er vel ikke mann nok til å si det til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...