Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har nok funnet årsaken til at det ikke virker. Du mangler den driveren som skal få ISDN-kortet til å se ut som et (eller egentlig to) modem i Windows.

Du nevnte tidligere at du har en installasjons-CD for dette adapteret (hvis jeg ikke misforsto). Hva står det på denne CD'en? Hvis du setter i CD'en, starter Utforsker og blar deg til CD'en, hva står det da? Hva heter CD'en, og hva heter filene på den? (Hvis du finner en som heter Setup eller Install, foreslår jeg at du dobbeltklikker på den.)

Dette var en Compaq Presario 58-et-eller-annet. Hva er det eksakte modellnummeret?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal hjem og skrive opp det eksakte nummeret på pc'n min. Den innstallasjons'cd'n som fulgte med adapteret virker ikke men jeg skal enda prøve fra utforskeren om det går. Så skal jeg sjekke hva som nøyaktig står på cd'n til i morgen. Puh....jeg er utrolig glad for at noen gidder hjelpe meg med dette...det tar jo sin tid liksom :roll:

Gjest Admin'C
Skrevet

hehe rart løsningen ikke er funnet ennå :roll:

Skrevet

Jeg tror jammen at jeg hadde punga ut med 300 kroner til et ISDN-kort i stedet for å slite med dette.

Skrevet

Dette har ingenting med ISDN kort å gjøre.Grunnen til at dette problemet oppstår er nettopp fordi du ikke har et kort men et adapter som gjør at den digitale linja de omformes tilanallog. Ring 820 10 001.Der kan de sikkert hjelpe deg!!!!

Eller gjør det enkelt; kjøp et ISDN-kort.

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette har ingenting med ISDN kort å gjøre.Grunnen til at dette problemet oppstår er nettopp fordi du ikke har et kort men et adapter som gjør at den digitale linja de omformes tilanallog. Ring 820 10 001.Der kan de sikkert hjelpe deg!!!!

Eller gjør det enkelt; kjøp et ISDN-kort.

Det stemmer nok ikke. Hun har et Compaq USB ISDN TA, det kan det ikke være noen tvil om. Det finnes bare ett slikt produkt fra Compaq...

Og til Lea: Klart det ville vært enklere å kjøpe et ISDN-kort, men hvor er utfordringen i det? :) Dessuten, tenk på om hun kjøpte et nytt adapter, installerte driverne, og så oppdaget at det gamle adapteren da virket fint, fordi den nye driver-CD'en hadde installert den manglende NDISWAN-driveren... urk. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg fulgt Leas råd, krøpet til korset og kjøpt isdn-kort. Oppå det hele har jeg hatt en skikkelig flink ekspert her som har fått alt til å virke!!! Jeg er utrolig takknemlig og vil gjerne takke alle som har prøvd å få meg på nett de siste ukene. Dere har vært fantastisk hjelpsomme og endelig er jeg her ;-)) Tusen, tusen takk alle sammen!!

Skrevet

Gratulerer!

:D

Dette har du ventet lenge på tenker jeg!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...