Dorri Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har virkelig et hårfargingsdilemma. Jeg har enda ikke fått tak i en kjøprhårfarge som jeg har vært superfornøyd med og trenger noen råd her. Jeg har mørkeblondt hår, mer mørkt enn blondt kan man si. Jeg ønsker en farge som lysner det litt, men ikke så mye at etterveksten synes med en gang den kommer. Noen som har forsøkt disse fargene med striper? Er det ok og hvordan er det evt å klare å stripe langt hår (som jeg har) Jeg tar i mot alle forslag hva gjelder hårfarger som dere er VELDIG fornøyd med.
astral Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Har prøvd L'oreal sin farge med striping, den store røde boksen. Jeg farget det mørk mahogny brunt hår, men det funker vel på samme viset. Synes ikke det var så vanskelig med stripene. Kommer selvfølgelig an på hvor brede du vil ha de, jeg har mange små i stedet for noen få brede. Da ser man ikke så fort om det blir ujevnt eller ikke. Eneste kan hende det er litt vanskelig å få til å stripe bakhode, der fikk jeg hjelp av en vennine. Håper dette hjalp deg litt hvertfall... =)
Gjest StockDama Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Har prøvd L'oreal sin farge med striping, den store røde boksen. Enig i den, liker de fargene, holder seg godt også.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Lurer på om det er med hette som man skal dra håret ut fra for å deretter stripe det? Har gjort det en gang og enda så glatt håret var når jeg begynte, bare floket det seg. Det var skikkelig vondt og ble bare tull hele greia he,he
astral Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Er ikke med hette nei. Det er bare tull, du får jo ingen oversikt over hvor du tar håret fra eller hvor mye... Det er med en mascarabørste som du bare skal bruke til å stripe der du vil ha det selv.
Dorri Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 Er ikke med hette nei. Det er bare tull, du får jo ingen oversikt over hvor du tar håret fra eller hvor mye... Det er med en mascarabørste som du bare skal bruke til å stripe der du vil ha det selv. Supert, da skal jeg virkelig forsøke det. Tusen takk!! Tar også imot flere tips om noen har:)
Gjest Gjest_Dorri_* Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kom til å tenke på en ting. Som jeg har forstått er dette først en hel hårfarge man skal ta i håret og deretter stripe det. Hva når etterveksten kommer? Dere farger da vel ikke hele håret igjen å tar striper? Hvordan fikser man det. Ha en strålende dag, alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå