yoga Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei Jeg er på utkikk etter noen treningstopper (helst langermede), og da helst til ikke så altfor høy pris. Noen som har noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Nå vet jeg jo ikke hva du skal bruke dem til, men jeg er veldig glad i Helly Hansen topper, Lifa dry. Disse er lette, puster godt og har lange armer. Er ganske tynt stoff, så du får se om det ser brukbart ut. Jeg kjøper mine på Obs, tror de er billigere der enn på sportsbutikker.
yoga Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2008 Nå vet jeg jo ikke hva du skal bruke dem til, men jeg er veldig glad i Helly Hansen topper, Lifa dry. Disse er lette, puster godt og har lange armer. Er ganske tynt stoff, så du får se om det ser brukbart ut. Jeg kjøper mine på Obs, tror de er billigere der enn på sportsbutikker. Takk for svar. De skal brukes til generell trening på treningsstudio Hva slags trening er de beregnet for?
Voyage Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 sjekk ellos.no, hm.com, laredoute.no, eller sparkjop.no ting er ganske billig der, men eneste minuset er vel at du ikke får prøvd de først og du må betale frakt og gebyr.. slå deg sammen med noen hvis du bestiller så blir ikke det så dyrt ;-)
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Takk for svar. De skal brukes til generell trening på treningsstudio Hva slags trening er de beregnet for? De er vel egentlig en type superundertøy, men kan nok brukes til trening inne også hvis man føler at de ser ok ut. Derfor er det greit å prøve først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå