Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg har fått gode råd her før så jeg prøver igjen. Tårene renner her og hjertet banker og noe rotete vil nok dette bli, men jeg håper dere vil skjønne problemet. Jeg har datet en type i flere måneder. En gang han overnattet her glemte han mobilen sin. I helgen var vi på hyttetur, og lørdagskvelden gikk han først på wc(utedo). Jeg røste meg like etter og på vei ut trodde jeg det mobilen hans ringte. Den lå på sengen rett inn for døren på gjesterommet som jeg passerte på vei ut. Husker jeg tenkte at jeg får da ta den med ut til han, men da jeg tok mobilen så jeg at det ikke hadde ringt (han har den bare på vibrering). La den fra meg igjen å tenkte ikke mer på det. I dag ringte jeg han for å høre om han kunne ta turen til meg,- jeg ville ha noe positivt å være sammen med, da jeg har det litt tøft for tiden( dødsfall for litt siden, tennåringsmamma med dertil problemer osv) Da sier han at han ikke hadde noen god dag, da han hadde oppdaget at der var borte flere bilder inne på telefonen hans. Jeg sa jeg skjønte frustrasjonen hans å prøvde å trøste med at det finnes programmer for å hente slikt fren igjen så det skulle nok gå bra. Jeg lurte også på om han trodde det var noen fra jobben. Nei det trodde han ikke. Han skjønte ikke hvem det var da ingen hadde hatt "kontroll" over hans telefon. Da skjønte jeg at det måtte være meg han mistenkte, så jeg spurte han rett ut. Han bekreftet at han hadde tenkt det var meg. Jeg ble så klart lei meg, jeg har hatt muligheten til å sjekke telefonen men kan med hånden på hjertet si jeg ikke har gjort det. Han lurte da på om det var synsbedrag det han hadde sett i helgen.. Jeg skjønte ingen ting! Men da fortalte han at han hadde kikket inn gjennom vinduet og han hadde sett meg med mobilen i hånden. Da skjønte jeg men spurte han om han hadde sett meg stå lenge med telefonen men det hadde han ikke sett( det var jo også umulig. Han hadde kommet på at da han laigjen telefonen hjemme hos meg hadde han reagert på at meldinger han trodde han hadde slettet, plutselig var inne på telefonen hans igjen..Ikke forstår jeg at det er mulig men ok. Jeg kjørte rett til han da jeg skjønte han mistenkte meg og prøvde å forklare så godt som bare det. Om jeg hadde snoket er jeg så ærlig jeg hadde sagt det. Er det noe jeg er dårlig på så er det å lyve. Han trodde meg ikke. På vei hjem ringte jeg en venninde- trengte jo trøst. Tro det eller ei, men da kunne hun fortelle at hun hadde opplevd at bilder hadde forvunnet på hennes telefon og. Dette var riktignok en Sony E mobil så jeg ringte for sikkerhetskyld Noka i dag for å høre om dette er teoretisk mulig. Noe det kunne bekrefte de hadde opplevd på eldre modeller,- slik min date har. Jeg sendte da en sms til daten med opplysningene i håp om at han kunne tro på meg. Det kunne han fortsatt ikke, så her sitter jeg. Tårene renner, fortvilelsen er stor. Jeg har ikke gjort det og føler nå dette er over. Han sier det er kaos i hans hode og han trenger tid. Det gjør så inderlig vondt å bli beskylt for noe jeg rett og slett ikke har gjort. Jeg kan jo skjønne han reagerte når han så meg med telefonen i hånden, men det var jo en brøkdel av et sekund! Han sa heller ingen ting da- tenkte det vell var sjalusi eller noe. I går snakket vi på msn og involverte min søn i samtalen. Daten min ville kjøpe softgun til min sønn og alt virket rett og slett perfekt. Han har ikke truffet sønnen min før fordi vi ville vente til vi var sikre på at dette kan virkelig bli noe. Så oppdager han at bildene er borte i gårkveld og tror det er meg. Jeg synes også han burde spurte meg lørdagen da han så meg med telefonen men han sier til det han ikke viste hvordan han skulle ta det opp. I dag er alt bare vondt. Min søn gleder seg til å treffe han, å ikke minst til at dei skal skyte sammen. Men nå må han i tenkeboksen. Hva synes dere? Bør jeg prøve å gi han denne tiden? Jeg er jo redd han aldri skal stole på meg igjen og jeg vil vell kanskje bare gå rundt å føle meg mistenkeliggjort? Kan jo også nevne at han bor i kollektiv med en venninne, som ofte nok har tilgang til hans telefon selv om ikke jeg skal mistenke henne, så ser jeg jo at flere har hatt muligheten til å event gjøre noe. Vart langt dette men håper dere forstår og kanskje kan gi meg et råd opp i dette.
Rosalie Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Ja, der fant tydeligvis daten din en conveinient måte å dumpe deg på...
SuperGjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Hva slags fyr er dette, som nekter å tro på kjæresten sin over en filleting som et par bilder på mobilen? Nei, huff, syns synd på deg jeg
Catanova Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Vis ham dette innlegget. Enig i dette. For en fyr, sier nå jeg bare.
Gjest Thalee Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Høres ut som en dårlig unnskyldning for å dumpe deg.. Endret 14. mai 2008 av Thalee
Transmogrifier Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Jo mer du forklarer, jo mer gir du inntrykk av å være skyldig. Det er bedre å stille direkte spm. Mener du jeg har snoket på mobilen din? Nei, jeg har ikke det. Aner ikke. Vet ikke. Det kan jeg ikke svare deg på. Er det noe jeg kan si som vil overbevise deg? Dette er ubehagelig for meg, neste gang kan du kanskje passe på å ta med deg mobilen så ikke en tilsvarende situasjon oppstår.
Gjest Jente37 Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Høres ut som en dårlig unnskyldning for å dumpe deg.. Yepp. Samme tenkte jeg, da jeg leste innlegget
Gjest Gjest_C_* Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Mobiler er noen merkelige dingser iblant. Jeg mistet nettopp ALLE ringetoner og melodier på min mobil som jeg hadde lastet ned. Kun mobilens medfølgende ringetoner/melodier fantes tilbake. Ikke verdens undergang, men jeg undra meg veldig over hvordan det hadde gått til. Etter et par dager kom jeg på en genial, overfantastisk, superintelligent idé: Jeg slo mobilen av og så på igjen. Og gjett hva: Ringetonene og melodiene kom tilbake! Alle sammen! Har ellers opplevd andre rare krumspring på mobilen også, så jeg mistenker overhodet INGEN dersom noe rart skjer på den fronten. Annet enn muligens Skybert? Må si meg enig med de som har bedt deg la typen lese denne tråden. Tror han deg fortsatt ikke så er han kanskje ikke verdt å samle på? Med tanke på hva slags andre ting han kommer til å mistro deg på senere. - De sure grønne sokkene mine er borte. Har du kastet dem? - Hvor er bilnøklene mine? Har du tatt dem for at jeg ikke skal kunne dra noe sted? - Hvor har du gjort av lommerusket mitt? Jeg er sikker på jeg hadde noe nylig. Jada, jeg trekker den langt, og tuller litt. Men ærlig talt. Tillit er viktig i et forhold. Uten det sliter man. Lykke til med den mistenksomme mannen!
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Tusen takk for svar godtfolk. Jeg har stilt meg selv samme spørsmålene som noen av dere her stiller, jeg har også tatt til følge rådet om å vise han innlegget, men om han leser det er jeg mer usikker på..
Alice Ayres Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Det virker som om denne typen har lovet litt for mye, og dermed trengte en unnskyldning for å komme seg ut av løftene (gave til sønnen din). Umoden type, men det er jo ikke noe nytt.
Nelle Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 Noe av det viktigste i et forhold er at man kan stole fullt og helt på hverandre. Jeg hadde aldri giddet å være sammen med en fyr som lagde et stort nummer ut av noe han ikke en gang kan bevise, og jeg ville ikke funnet meg i at kjæresten min ikke stolte på meg. Han høres veldig umoden ut TS. Er du sikker på at det er en sånn mann du vil være sammen med?
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 15. mai 2008 #13 Skrevet 15. mai 2008 Noe av det viktigste i et forhold er at man kan stole fullt og helt på hverandre. Jeg hadde aldri giddet å være sammen med en fyr som lagde et stort nummer ut av noe han ikke en gang kan bevise, og jeg ville ikke funnet meg i at kjæresten min ikke stolte på meg. Han høres veldig umoden ut TS. Er du sikker på at det er en sånn mann du vil være sammen med? Dette kom som lyn fra klar himmel i går, han har ikke gitt meg noe indikasjoner på at noe var galt, snarere tvert i mot. I går så gikk det hele over til raseri, -jeg føler meg dolket i ryggen rett og slett. Til dels kunne jeg skjønne hans frustrasjon, han hadde jo tross alt sett meg med mobilen i hånden, men synes forklaringen min burde holde. Men uansett så er jeg i dag bare glad dette kom nå, å ikke etter flere år sammen.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #14 Skrevet 15. mai 2008 Ærlig talt, dette er utrolig umoden og barnslig oppførsel. Det virker helt vanvittig at to voksne mennesker kan ende med å krangle om noe sånt.
Gjest Pest Skrevet 15. mai 2008 #15 Skrevet 15. mai 2008 Jeg hadde blitt dødsfornærmet over at noen trodde jeg snoker på telefonen og slettet ting, og om vedkommende samtidig ikke trodde på meg, så hadde jeg gjort det slutt. Makan til oppførsel. Nei, vær glad du, for at dette skjedde nå.
Gjest Gjest_Tom_* Skrevet 15. mai 2008 #16 Skrevet 15. mai 2008 Vet du hva? Jeg håper for din del at du ikke går tilbake til den dusten der, om han en dag står der med blomsterkvasten i den ene hånden og konfekten i den andre. Menn skal ikke behandle kvinner på denne måten! Og skulle det være at han leser dette, så sier jeg bare skjerp deg gutt!
Nora Wind Skrevet 15. mai 2008 #17 Skrevet 15. mai 2008 Ja, der fant tydeligvis daten din en conveinient måte å dumpe deg på... Enig. Dette lukter dårlig unnskyldning laaaang vei. Det utløsende her kan ha vært at han snart skulle treffe din sønn, men det kan hende han bare var lei. Dette er en utrolig feig mann. Vær overlykkelig for at du er kvitt ham!
Antagonist Skrevet 15. mai 2008 #18 Skrevet 15. mai 2008 Han har vel noe å skjule da, når han er så opphengt i hvorvidt du har snoket på telefonen. Enten det, eller en dårlig unnskyldning for å dumpe deg.
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 15. mai 2008 #19 Skrevet 15. mai 2008 Han har vel noe å skjule da, når han er så opphengt i hvorvidt du har snoket på telefonen. Enten det, eller en dårlig unnskyldning for å dumpe deg. Ja, godt mulig han har hatt noe der som ikke tålte dagens lys, og tanken på at han ikke har vært så ærlig som han har gitt uttrykk for er ikke så fjern lenger. Om det skulle være slik at han har løyet for meg håper jeg han har en bitteliten dårlig samvittighet iallefall, men jeg kan vell ikke forvente det heller.
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mai 2008 #20 Skrevet 15. mai 2008 Herregud for en dust! At du gidder å forklare deg flere ganger. Si rett ut at du ikke har gjort det og at det er hans problem om han ikke tror deg. Jeg ville iallefall ikke ha vært sammen med en kjæreste som ikke har tillit til meg! Jeg hadde ikke giddet å snakke til han før han hadde unnskyldt seg til meg og beklaget at han hadde beskyldt meg for noe jeg ikke hadde gjort!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå