Gå til innhold

Hvorfor er eksen sånn ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_frustrert_*
Skrevet

Hei håper jeg fikk noen kvinnelgie leser som kan hjelpe meg med å forstår damer. skal dele en historie om eksen min med dere.

Det har vært slutt mellom oss siden august 2007. vi har ett barn sammen.

vi har ikke hatt noe god kontakt før i april 2008

det som skjedde.

først så begynner hun sende mld til meg om jeg kan se inn i fremtiden å se hvordan kjærlighetslivet hennes blir. om hun har det bra osv. ...

så begynner hun å si hun vil prate med meg. kun positive ting. jeg prøver å hinte det frem på msn å får ut at det handler om at hun ikke satt pris på ting jeg gjorde for henne,(alt jeg hjalp til med, alt jeg ga henne, og at jeg viste henne min kjærlighet så mye som jeg gjorde. ) hun savnet alt det. å hun savnet samtalene våres. gode tidene.

så inviterer hun meg med på grilling sammen med dattern våres.

etter vi er ferdig , så sier hun at hun hadde det veldig bra. så går det 15 min å jeg får mld takk for en kjempe hyggelig dag så begynner hun å nevne det på msn å si jeg koste meg veldig. å du fikk meg til å smile.

jeg konfronterte henne med en mail(siden hun ikke liker å prate om sånt) ed at dette er jo ikke helt normalt , å at vi aldri aldri aldri ville bli sammen igjen. . å da fikk jeg svar hun hadde fått seg ny typer å de hadde litt problemer,

hvorfor gjør hun sånt ?

hvorfor sier hun alt dette når hun har kjæreste. ? forstår det ikke, finner ikke logikk i dette.

håper det er noen her som har sin mening om dette.

hilsen en som er frustrert.

Videoannonse
Annonse
Gjest frøkenbad
Skrevet
Hei håper jeg fikk noen kvinnelgie leser som kan hjelpe meg med å forstår damer. skal dele en historie om eksen min med dere.

Det har vært slutt mellom oss siden august 2007. vi har ett barn sammen.

vi har ikke hatt noe god kontakt før i april 2008

det som skjedde.

først så begynner hun sende mld til meg om jeg kan se inn i fremtiden å se hvordan kjærlighetslivet hennes blir. om hun har det bra osv. ...

så begynner hun å si hun vil prate med meg. kun positive ting. jeg prøver å hinte det frem på msn å får ut at det handler om at hun ikke satt pris på ting jeg gjorde for henne,(alt jeg hjalp til med, alt jeg ga henne, og at jeg viste henne min kjærlighet så mye som jeg gjorde. ) hun savnet alt det. å hun savnet samtalene våres. gode tidene.

så inviterer hun meg med på grilling sammen med dattern våres.

etter vi er ferdig , så sier hun at hun hadde det veldig bra. så går det 15 min å jeg får mld takk for en kjempe hyggelig dag så begynner hun å nevne det på msn å si jeg koste meg veldig. å du fikk meg til å smile.

jeg konfronterte henne med en mail(siden hun ikke liker å prate om sånt) ed at dette er jo ikke helt normalt , å at vi aldri aldri aldri ville bli sammen igjen. . å da fikk jeg svar hun hadde fått seg ny typer å de hadde litt problemer,

hvorfor gjør hun sånt ?

hvorfor sier hun alt dette når hun har kjæreste. ? forstår det ikke, finner ikke logikk i dette.

håper det er noen her som har sin mening om dette.

hilsen en som er frustrert.

hun bruker deg.

hun er lite voksen,

hun vil ha deg

hun trenger en back up om det ryker med han nye typen.

Skrevet

Hun vil ha oppmerksomhet

Mitt første inntrykk.

Skrevet (endret)

Hun er usikker på seg selv! Trenger bekreftelse!

Endret av Pokahonta
Skrevet

Du er sikkerstikket hennes, i forhold til å få seg selv til å føle seg bedre.

Det har ingenting med deg å gjøre, så gjør hva du kan for å kose deg selv og utnytt situasjonen på samme måte som hun gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...