Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal reise via LAX, kommer på internasjonal og skal videre innenriks. Noen som har erfaring der? Med immigration og hele pakka... Har vært gjennom andre flyplasser før og noen må man beregne eeeeevig lang tid. Har to alternative flyruter med varierende tid i transit nemlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest mozilla utlogget
Skrevet

Har kun flydd via LAX fra utenriks til utenriks med kort transitt. Måtte da både gjennom immigrasjon og hente ut bagasjen for ekstra screening før den ble sendt videre og jeg fikk gå til gaten.

Så beregn GOD tid.

Skrevet

Har ikke skiftet fly på LAX selv, men jeg kan garantere at passkontrollen tar eviglang tid. Så beregn for all del god tid.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har 2,5 timer på meg i det ene alternativet og kommer til å gå for den. På Newark ville selv det vært snaut, men jeg håper på at LAX er litt smidigere.

Gjest mozilla utlogget i Byron
Skrevet
Jeg har 2,5 timer på meg i det ene alternativet og kommer til å gå for den. På Newark ville selv det vært snaut, men jeg håper på at LAX er litt smidigere.

Dette er altfor lite! Passkontrollen på LAX tar lang tid, særlig om du faktisk skal inn i landet. Så skal du vente på bagasjen og ta den gjennom tollen før kan sende den videre, deretter skal du gjennom en ny sikkerhets kontroll før du må løpe til gaten.......

Gjest Gjest
Skrevet

Shit, jeg håpa at det skulle være nok.

Skal reise i jobbsammenheng og bestiller ikke billetten selv, så jeg har ikke full kontroll. Med de alternativene som forelå, var dette med mest tid i mellom. Får nesten høre med dem på mandag.

Har ikke flydd via LAX før nemlig, og det varierer jo litt hvor lang tid det tar gjennom immigration og sånt.

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke vaert paa LAX selv, men de gangene jeg har skiftet fly paa Newark, har jeg kommet gjennom paa under en time - ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...